من انقلابی‌ام-307/ دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

ترویج کتابخوانی؛ تلاش جریان مومن فرهنگی در راهیان‌ نور

ایجاد شبکه‌های عرضه کتاب‌های فاخر دفاع مقدس در یادمان‌های راهیان‌نور جنوب کشور یکی از تلاش‌های جریان مومن فرهنگی برای احیای فرهنگ کتابخوانی در کشور است.
کد خبر: ۲۳۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ - 21March 2017

ترویج کتابخوانی؛ تلاش جریان مومن فرهنگی در راهیان‌نوربه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرسبه راهیان نور، بی‌شک نمایشگاه‌‌های کتاب راهیان‌نور جریان‌سازترین حرکت فرهنگی در راستای تداوم داشتن ثمرات این حرکت فرهنگی در طول سال برای زائرین خواهد بود. جهاد، حماسه، شور، فداکاری، شهادت، ایثار، سبک زندگی، خانواده، مدیریت و فرهنگ کار و تلاش و همه درس‌های گفته شده و نشده دفاع مقدس است که باید در سفر معنوی راهیان‌نور به زائران منتقل شود.

کتاب مفاهیم را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند. زائری که کتابخوان می‌شود خودش یک مبلغ خواهد شد، مبلغی که حرفی برای گفتن خواهد داشت. تلاش برای احیای کتاب های دفاع مقدس در سرزمین‌های راهیان‌نور یک جهاد فرهنگی به تمام معنا است.

ورود جوانان جریان مومن انقلابی به حوزه کتاب و ادبیات دفاع مقدس از فرخنده ترین اتفاقات فرهنگی این سال‌های راهیان‌نور است که باید بهای بیشتری به آن داده شود. سه نمایشگاه بزرگ کتاب تخصصی دفاع مقدس در یادمان‌‌های چذابه، فکه و پادگان شهید محمودوند اهواز عرضه کننده فاخرترین کتاب‌های سال‌های اخیر این حوزه نمونه‌هایی از تعهد جریان مومن انقلابی است.

این نمایشگاه‌ها که با عزم جهادی جونان مومن برپاشده است با ارائه بهترین تخفیف‌ها تلاش دارد بهترین‌های ادبی‌ سال و تقریظ‌هایی که رهبر انقلاب بر ادبیات دفاع مقدس داشته است را به مخاطب معرفی و عرضه کند. ارائه تخفیف 50 درصدی برای تمام کتاب‌های این سه نمایشگاه انگیزه و گسترده انتخاب را برای مخاطب مهیا می‌کند تا با دست پُر از این سفر معنوی بیرون آید و کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کند.

سه نمایشگاه کتاب‌های تخصصی دفاع مقدس امسال در سه یادمان ذکر شده را می‌توان سه حرکت مهم فرهنگی امسال راهیان‌نور عنوان کرد که خوب است با این رویکرد در یادمان‌های جنوب غرب نیز تکرار شود.

استقبال از کتاب‌های تقریظ شده رهبر معظم انقلاب مانند «دختر شینا»، «گلستان یازدهم»، «آب هرگز نمی‌میرد»، «وقتی مهتاب گم شد» و کتاب‌هایی از جمله «سلام بر ابراهیم»، «حاجی فیروز» و... نشان می‌دهد ظرفیت کتابخوانی در بین جوانان کشورمان وجود دارد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها