من انقلابی‌ام-308/ سرهنگ افضلی خبر داد؛

برپایی نمایشگاه‌های راهیان نور نیروی زمینی ارتش در یادمان‌ها

جانشین فرمانده تیپ 392 نیروی زمینی ارتش از برپایی نمایشگاه‌های راهیان نور این نیرو در برخی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها آشنایی زائران سرزمین‌های نور با معارف دفاع مقدس و دستاوردهای نزاجا است.
کد خبر: ۲۳۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 21March 2017
برپایی نمایشگاه‌های راهیان نور نیروی زمینی ارتش در یادمان‌هابه گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سرهنگ «سیاوش افضلی» جانشین فرماندهی تیپ 392 دشت آزادگان در یادمان دهلاویه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون سال‌های گذشته در بحث راهیان نور حضوری پرقدرت و فعال دارد چرا که راهیان نور منبعی ارزشمند برای حفظ انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: ارتش در یادمان‌های دهلاویه، چذابه، شهدای عملیات رمضان و... در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس میزبان کاروان‌های راهیان نور است.
 
سرهنگ افضلی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش نمایشگاه‌هایی را نیز برای آشنایی جوانان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در برخی از یادمان‌ها برپا کرده است.
 
جانشین فرمانده تیپ 392 دشت آزادگان بیان کرد: با تاکید و رهنمودهای مقام معظم رهبری با تمام توان راهیان نور را تقویت می‌کنیم و باید گنج دوران دفاع مقدس را برای نسل آینده حفظ کنیم زیرا راهیان نور یکی از بهترین را‌ه‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.
 
وی در پایان گفت: شهدا با نثار خون پاکشان برای کشور عزت آفریدند که آزادی و عظمت کنونی انقلاب اسلامی از ثمره خون شهدای عزیزمان است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها