من انقلابی‌ام-311/ خادم کاروان‌های راهیان نور:

بیگانگی با شهدا امنیت کشور را به خطر می‌اندازد

خادم کاروان‌های راهیان نور گفت:‌ تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان وطن ساری است و تا وقتی که جوانان مدافع حرم هستند، امنیت در کشور ما برقرار است.
کد خبر: ۲۳۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ - 21March 2017
بیگانگی با شهدا امنیت کشور را به خطر می‌اندازد«محمد عبداللهی» خادم کاروان شهید صیاد شیرازی همدان در گفت‌وگو خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور اظهار داشت: بازگو کردن مرام شهدا برای زائران باعث ایجاد محبت شهدا در دل آن‌ها می‌شود‌. زائران با حضور در این یادمان‌ها با سیره شهدا آشنا می‌شوند و در حقیقت شهدا تبدیل به الگوی زوار می‌شوند.

وی در ادامه افزود: هر چقدر از سیره شهدا بی کم و کاست برای مردم نقل شود، مردم خود به خود به شهدا نزدیک می‌شوند.

عبداللهی با بیان اینکه در کاروان کتاب‌هایی از زندگینامه شهدا به زوار ارائه می‌شود تا با سبک زندگی آن‌ها آشنا شوند، گفت: جوانان اگر از سیره شهدا تبعیت کنند هم خودشان در زندگی موفق می‌شوند و هم دیگران را به این سیره دعوت خواهند کرد؛ سیره شهدا سیره اهل بیت(ع) است و بدون هیچ نقطه سیاهی مردم جذب این سبک و شیوه می‌شوند.

وی در ادامه افزود: ما باید در قالب‌های به روزتری سبک و زندگی شهدا را به ملت معرفی کنیم. همه نهادها و سازمان‌ها باید در این مسیر گام بردارند. ما باید تک تک روزهای دفاع مقدس را که یوم الله است، گرامی بداریم.

این خادم سرزمین‌های نور در خصوص شعار من انقلابی‌ام که شعار امسال راهیان نور انتخاب شده است، گفت: انقلاب به معنای منقلب شدن است یعنی هر روز ما باید نسبت به روز قبل‌مان توسعه پیدا کند. جوان انقلابی باید هر روز نسبت به روز قبلش اعم از علمی، فرهنگی و اقتصادی پیشرفت داشته باشد ولو یک قدم.

وی گفت: تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان وطن ساری و جاری است، و تا جوانان مدافع حرم هستند که برای مبارزه با داعش عازم عراق و سوریه می‌شوند، امنیت در کشور ما برقرار است؛ اما اگر ما با سیره شهدا بیگانه باشیم امنیت ما به خطر می‌افتد.
 
انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار