من انقلابی‌ام-313/ قزلی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برای حفظ آثار جنگ، به آثار جنگ دست نزنید

مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با اشاره به ضرورت حفظ آثار باقی مانده از دوران دفاع مقدس، گفت:‌ از مسئولین و متولیان خواهش می‌کنم برای حفظ آثار جنگ، به آثار جنگ دست نزنند.
کد خبر: ۲۳۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ - 22March 2017
برای حفظ آثار جنگ، به آثار جنگ دست نزنید«مهدی قزلی» مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در حاشیه بازدید از موزه خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان‌نور با اشاره به ضرورت حفظ آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس،‌ اظهار داشت: آثار باقی مانده از دفاع مقدس برای معرفی جنگ به نسل آینده ضروری و با اهمیت است.

وی بیان کرد:‌ مهمترین مسئله در بحث آثار باقی مانده از دفاع مقدس، حفظ آثار بدون کم و کاستی است. ساختمان موزه خرمشهر یکی از معدود مکان‌های باقی مانده از جنگ است که هنوز رگه‌هایی از آن حفظ شده و بدون دخالت عوامل خارجی روایت‌گر حمله رژیم بعثی به این شهر است.

قزلی تاکید کرد:‌ خواسته من از متولیان این است که برای حفظ آثار جنگ، به آثار باقی مانده دست نزنند و اجازه دهند اصالت‌ آن حفظ شود.

مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) درباره ضرورت حفظ آثار باقی مانده از دفاع مقدس گفت: امام(ره) سال‌ها پیش با آینده نگری به حفظ آثار جنگ اشاره کرده بودند اما متاسفانه از سوی مسئولین مورد توجه قرار نگرفت تا ما امروز کمترین آثاری از دفاع مقدس را در شهر خرمشهر داشته باشیم.

وی عنوان کرد: بنده نگران هستم اندک آثار باقی مانده از دفاع مقدس با عدم مدیریت مخدوش و نابود شود. لذا خواهشمندم مدیران بر حفظ آثار باقی مانده توجه و عنایت داشته باشند.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها