من انقلابی‌ام-314/

امیر حیدری از نمایشگاه تخصصی هوانیروز در راهیان نور بازدید کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه بازدید از یگان‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس در خوزستان از نمایشگاه تخصصی هوانیروز در آب تیمور بازدید کرد.
کد خبر: ۲۳۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ - 22March 2017
امیر حیدری از نمایشگاه تخصصی هوانیروز بازدید کردبه گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌ها ویادمان‌های دفاع مقدس در خوزستان از نمایشگاه تخصصی هوانیروز ارتش در آب تیموربازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با اشاره به دلاوریهای خلبانان هوانیروز در جنگ 8 ساله، گفت: یگان بالگردی نیروی زمینی ارتش از آغاز انقلاب تاکنون بعنوان یک نیروی انقلابی و ولایت مدار همواره در تمامی میدان ها حاضر شد و با عملکرد مطلوب خود طومار دشمنان قسم خورده را در هم پیچیده است. ان شاءالله این نمایشگاه بتواند گوشه ای از دریای بیکران معارف رزم ها ،ایثارها،شهادتهای خلبانان وکارکنان فنی هوانیروز را به زائران عزیر راهیان نور ارائه دهد.

این نمایشگاه از بخش های مختلفی چون اطلاعات عملیات، تسلیحات شکاری، تجسس ونجات، فرهنگی ومذهبی، مهندسی و ابزار و غرفه ویزیت رایگان بیماران تشکیل شده است.

همچنین سرهنگ دوم خلبان داریوش مرادی مدیر نمایشگاه هوانیروز ارتش زائران راهیان نور دعوت کرد تا از این نمایشگاه ازدید کنند.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار