سرپرست اورژانس کشور خبر داد؛

انجام بیش از ۵۹ هزار ماموریت توسط اورژانس در طرح نوروزی

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس تا پایان طرح سلامت نوروزی در کنار مردم است، گفت: تاکنون بیش از ۵۹ هزار ماموریت توسط اورژانس در سطح کشور انجام شد.
کد خبر: ۲۳۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ - 22March 2017

انجام بیش از ۵۹ هزار ماموریت  توسط اورژانس در طرح نوروزیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «پیرحسین کولیوند» افزود: از زمان شروع طرح سلامت نوروزی در ۲۵ اسفند تا کنون ۵۹ هزار و ۹۱۲ مورد ماموریت نوروزی توسط اورژانس در سطح کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه سیزده هزار و ۹۳۰ مورد از این ماموریت ها ترافیکی بوده است، افزود: در این ماموریت های ترافیکی یازده هزار و ۵۳۳ نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: یک هزار و ۳۳۱ نفر از افرادی که در زمان حوادث ترافیکی دچار آسیب شده بودند در محل مورد درمان قرار گرفتند.

وی گفت:  ۴۵ هزار و ۹۸۲ مورد از ماموریت ها نیز غیر ترافیکی بوده است که در این ماموریت ها ۱۹ هزار و ۹۴۹ نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.

کولیوند تصریح کرد: در زمان انجام ماموریت های غیر ترافیکی نیز هشت هزار و ۷۵۳  نفر توسط فوریت های پزشکی در محل مورد درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پنج هزار و ۶۴۶ نفر در زمان انجام ماموریت های اورژانسی بیماران تنفسی بوده اند، اذعان داشت: همچنین شش هزار و ۲۴۳ نفر بیماران قلبی بوده  اند.

کولیوند تصریح کرد: یک هزار و ۹۴۴ نفر نیز دچار مسمومیت گوارشی بوده اند و ۳۷۹ نفر توسط گاز co دچار مسمومیت شده بودند.

انتهای پیام/111
نظر شما
پربیننده ها