برگزاری همایش «رزمندگان عملیات بیت‌المقدس» در باغ موزه دفاع مقدس کاشان

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: نخستین همایش «رزمندگان عملیات بیت‌المقدس» به عنوان برنامه پیش‌بینی شده به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر در باغ موزه دفاع مقدس این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ - 22March 2017
همایش رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در باغ موزه دفاع مقدس کاشان برگزار می‌شود
به گزارش گروه استانهای دفاع پرس، «مجتبی رضازاده»، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان عصر امروز در دومین جلسه باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به مستقل بودن باغ موزه به عنوان موسسه چندمنظوره زیرنظر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: این مجموعه هیچ وابستگی به دستگاه‌های دیگر ندارد و به صورت مجموعه حقوقی مسنقل فعالیت می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: نخستین همایش رزمندگان عملیات بیت المقدس به عنوان برنامه پیش‌بینی شده به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر در باغ موزه دفاع مقدس این شهرستان برگزار می‌شود.

سیدمحمد ناظم رضوی ضمن ذکر گزارشی از برخی اقدامات صورت گرفته از تملک و توسعه این مجموعه اظهار داشت: پس از بررسی گزینه‌های مختلف در نهایت زمینی به وسعت 10 هکتار جانمایی شد و به علت آنکه در مجاورت پارک جنگلی شهرداری به گستره 17 هکتار قرار داشت این محدوده مجاور نیز در کنار مجموعه باغ موزه قرار گرفت تا علاوه بر قابلیت فضای معنوی و فرهنگی بتوان از محیط گردشگری آن نیز استفاده کرد.

شهردار کاشان ضمن اشاره به بخش‌های مختلف باغ موزه دفاع مقدس کاشان اظهار داشت: فضاهای ورودی، تالارهای انتظار، پیروزی، جانبازی، شهادت، مسجد، آمفی تئاتر روباز، خدمات رفاهی، نمایشگاه‌های مختلف ادوات نظامی، محل برگزاری همایش‌ها و غیره به عنوان برخی از بخش‌های پیش‌بینی شده برای مجموعه باغ موزه دفاع مقدس شهرستان کاشان است.

ناظم رضوی بهره‌گیری از تجارب دیگر شهرها در احداث باغ موزه دفاع مقدس کاشان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: لازم است در روند جمع‌آوری خاطرات و آثار شهیدان با توجه به فقدان پدران و مادران آنان سرعت بیشتری به خرج داد.



نظر شما
پربیننده ها