جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در اردبیل:

جاده‌های شمالی و شمال‌غرب کشور لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

«سردار امیری» گفت: در حال حاضر برخی از جاده‌های شمالی و شمال‌غرب کشور به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.
کد خبر: ۲۳۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ - 22March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سردار موسی امیری»، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در اردبیل در گفت‌وگویی اظهار داشت: درحال حاضر برخی از جاده‌های شمالی وشمالغرب کشور به دلیل بارش برف و باران لغزنده است و انتظار می‌رود که رانندگان وسایل نقلیه نکات ایمنی را در هنگام تردد از این جاده‌ها رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان هواشناسی در روزهای آینده بارش باران و برف را برای برخی از استان‌های کشور  پیش‌بینی کرده است، افزود: این امر لغزندگی جاده‌ها را به دنبال خواهد داشت که رانندگان وسایل نقلیه باید هوشیاری لازم را در هنگام تردد از این محورها داشته باشند و با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

جانشین رئیس  پلیس راهور ناجا افزود: دیشب شاهد بارش برف درگردنه حیران و اسالم بودیم که سطح این جاده‌ها نیز خیس و لغزنده گزارش شده است و رعایت نکات ایمنی مهم‌ترین خواسته پلیس از رانندگان است.

سردار امیری با بیان اینکه آمار  145 نفر فوتی در تصادفات جاده‌ای تعطیلات نوروزی تابه امروز مناسب نیست، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل خواب آلودگی وخستگی رانندگان خانواده‌های بسیاری در سطح کشور داغدار شده‌اند که اگر رانندگان استراحت کوتاه در مسیر را مبنای کار خود قرار می‌دادند، شاهد وقوع حادثه‌ی دلخراشی نبودیم.

وی افزود: حجم سفر در استان اردبیل نسب به سال گذشته افزایش یافته است و به تناسب این موضوع نیز در کل کشور شاهد کاهش تصادفاتی فوتی بودیم ولی باید رانندگان باهوشیای آمار تصادفات جاده‌ای راکاهش دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها