من انقلابی‌ام-323/ ناوسروان علوی تاکید کرد؛

لزوم انتقال آموزه‌های دفاع مقدس توسط پیشکسوتان به نسل جوان نیروهای مسلح

یکی از پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر لزوم انتقال آموزه‌های دفاع مقدس به نسل جوان نیروهای مسلح و جوانان کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۲۳۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ - 23March 2017
لزوم انتقال آموزه‌های دفاع مقدس توسط پیشکسوتان به نسل جوان نیروهای مسلحبه گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، ناو سروان بازنشسته «سید احمد علوی» از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: حضور جوانان و خانواده‌ها در مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس در ایام نوروز که زمان گشت و گذار در طبیعت است نشانه‌ی عشق و علاقه‌ی نسل سوم و چهارم انقلاب به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
 
وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما پیشکسوتان دفاع مقدس این است که آموخته‌ها و دیده‌های خود را به نسل جوان نیروهای مسلح و جوانان کشورمان منتقل کنیم و این را بیان کنیم که رزمندگان در دوران دفاع مقدس با بصیرت و ولایتمداری توانستند دشمن بعثی را به زانو دربیاورند.
 
ناوسروان علوی تصریح کرد: حضور در سرزمین‌های راهیان نور موجب می‌شود تا مردم واقعیت‌ها و حقایق تاریخ دفاع مقدس را با چشمان خود ببینند و با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و ایثارگران آشنا شوند.
 
وی در پایان عنوان داشت: بنده و همکارانم نیز وظیفه داریم به بیان حماسه‌ها و رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوص نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس بپردازیم. نیروی دریایی از ابتدای جنگ تحمیلی با حضور گردان تکاورهایش در خرمشهر به دفاع از میهن اسلامی پرداخت و در ادامه در آذر 59 با اجرای عملیات مروارید اقتدار دریایی ایران بر ارتش عراق را به دنیا نشان داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار