سردار محمد شرفی:

ماموریت‌های اساسی پلیس در نوروز

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جمع اعضای قرارگاه نوروزی امام علی (ع) گفت: امنیت، انتظام بخشی و ارائه خدمات انتظامی سه ماموریت اساسی پلیس در نوروز است.
کد خبر: ۲۳۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ - 23March 2017

امنیت ، انتظام بخشی و ارائه خدمات انتظامی سه ماموریت اساسی پلیس در نوروزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تبریک سال نو و تقدیر از تلاش‌های مسئولان و کارکنان انتظامی استان در راستای اقدامات نوروزی، اظهار داشت: استان همدان در کنترل تلفات جاده ای و کاهش جرایم و ارائه خدمات انتظامی وضعیت بسیار خوبی داشته است.

وی امنیت، انتظام بخشی و ارائه خدمات انتظامی را سه ماموریت اساسی پلیس در نوروز برشمرد و افزود: پلیس همدان در این سه حوزه به صورت کاربردی توجه داشته و همه اقدامات را برای تحقق این اهداف به کار گرفته است.

سردار شرفی با تاکید بر نقش پلیس در انتظام بخشی جامعه گفت: اگر در شهری وارد شویم و بی نظمی ببینیم نشان از این است که پلیس خوب عمل نکرده است، پس انتظام بخشی شهرها یکی از وظایف اساسی پلیس است.

این مقام مسئول جلب سرمایه اجتماعی را در استان تحسین برانگیز دانست و افزود: در حوزه ساماندهی دستفروش‌ها و انتظام بخشی ترافیکی با برنامه ریزی های صورت گرفته، انتظامی استان خوب عمل کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: آنچه ما را از دیگران متمایز می کند ارائه خدمات مطلوب به صورت دلسوزانه و بی منت است و نمونه بارز آن این است که در عملیات بزرگ نوروزی هیچ بخشی از پلیس تعطیل نبوده است.

وی با تاکید بر رفتار مناسب پلیس در جامعه گفت: رفتار پلیس باید همراه با اخلاق اسلامی باشد و نباید سرمایه اجتماعی پلیس با رفتار نادرست ما زیر سوال رود بنابراین نظارت و آموزش باید به صورت مستمر مد نظر قرار گیرد.

سردار شرفی با تاکید بر موضوع نوآوری در انجام ماموریت ها و خدمات و استفاده بهینه از ظرفیت ها بر موضوع صیانت اشاره کرد و گفت: همه باید به فکر صیانت از خود باشیم، کارکنان ما انسان های با ارزشی هستند پس باید همیشه از آنان صیانت کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه امانت داری را یکی از خصوصیات پلیس جامعه اسلامی دانست و گفت: اموال، جان و ناموس مردم، امانت الهی است که گاهی در اختیار پلیس قرار دارد و خیانت در امانت مردم باعث از دست رفتن سرمایه اجتماعی پلیس است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها