آیت‌الله وحید خراسانی در دیدار سردار اشتری:

توسعه امنیت بدون نقش‌آفرینی نیروی انتظامی امکان‌پذیر نیست/ اهمیت کار نیروی انتظامی را می‌دانیم

آیت االله وحید خراسانی با تاکید بر اینکه توسعه امنیت بدون نقش آفرینی نیروی انتظامی امکان پذیر نیست گفت : توفیق روز افزون عزیزانمان در ناجا را از خداوند متعال خواستارم.
کد خبر: ۲۳۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ - 23March 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری»، فرمانده نیروی انتظامی  با «آیت‌الله وحید خراسانی» دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آیت االله وحید خراسانی در این دیدار اظهار داشت: عالم حول محور نظم و انتظام می گردد و پلیس در "انتظام بخشی" نقش موثر و محوری دارد.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ارتقاء ضریب امنیت، افزود: خدمت به مردم بالاترین توفیق است، ان شاء الله نیروی انتظامی در مسیر خدمت  به مردم ، موفق و موید باشد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی متکلف ایجاد نظم و امنیت  است و دقت در انجام امور محوله لازمه پیشبرد اهداف می باشد، انجام مسئولیت ها توام با دقت و تعهد از افضل ترین اعمال است.

آیت الله وحید خراسانی با تاکید بر اینکه " درس آموزی" و" الگو گرفتن" از آموزه های دینی و قرآنی بر همگان از ضروریات است، توصیه کرد: قرآن بخوانید و به امام زمان ( عج ) هدیه کنید، ان شاء الله نظر حضرت ولی عصر(عج ) شامل حال همه ما شود.

وی ضمن آرزوی توفیق برای نیروی انتظامی ادامه داد: من به نوبه خود دعا گوی شما هستم و توفیق روز افزون عزیزانمان در ناجا را از خداوند متعال خواستارم.

این مرجع تقلید شیعیان خاطر نشان کرد: باید در انجام شعائر مذهبی به نحو احسن به ویژه در قم که مرکز ثقل شیعه در دنیاست، اهتمام لازم صورت بگیرد.

آیت‌الله وحید خراسانی با اشاره به مسئولیت خطیر ناجا در جامعه، عنوان کرد: اهمیت کار نیروی انتظامی را می‌دانیم، همان طوری که "صحت" بدون طبیب مسیر نمی شود امنیت نیز هم بدون پلیس و اقدامات نیروی انتظامی محقق نمی شود.

وی با اشاره به نقش محوری و موثر نیروی انتظامی در توسعه امنیت، گفت : مردم باید قدر شما را بدانند چراکه امنیت  وابسته به عملکرد ناجا است.

 گفتنی است، در این دیدار سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی ضمن اظهار خرسندی از دیدار و گفت و گو با آیت‌الله وحید خراسانی، گزارشی از عملکرد و اقدامات ناجا ارائه کرد و گفت: همواره رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و  مطالب آیات عظام، مراجع تقلید ( دامت برکاته ) سرلوحه اقدامات نیروی انتظامی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار