سرپرست اورژانس کشور خبر داد؛

انجام بیش از ۷۷ هزار ماموریت توسط اورژانس از شروع طرح نوروزی

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژنس به صورت شبانه روزی در کنار مردم است، گفت: بیش از ۷۷ هزار ماموریت توسط اورژانس در سطح کشور انجام شد.
کد خبر: ۲۳۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ - 24March 2017

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، دکتر «پیرحسین کولیوند» سرپرست اورژانس کشور، اظهار داشت: از زمان شروع طرح سلامت نوروزی در 25 اسفند تا کنون 77 هزار و 325 مورد ماموریت نوروزی توسط اورژانس در سطح کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه هفده هزار و 316 مورد از این ماموریت ها ترافیکی بوده است، افزود: در این ماموریت های ترافیکی چهارده هزار و 556 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: یک هزار و 785 نفر از افرادی که در زمان حوادث ترافیکی دچار آسیب شده بودند در محل مورد درمان قرار گرفتند.

نماینده تام الاختیار وزیر در سلامت نوروزی 96 گفت:  60 هزار و نه مورد از ماموریت ها نیز غیر ترافیکی بوده است که در این ماموریت ها 25 هزار و 845 نفر به بیمارستان ها اعزام شده اند.

انجام بیش از ۷۷ هزار ماموریت توسط اورژانس از شروع طرح نوروزی 

وی  تصریح کرد: در زمان انجام ماموریت های غیر ترافیکی نیز دوازده هزار و 118  نفر توسط فوریت های پزشکی در محل مورد درمان قرار گرفتند.

کولیوند با بیان اینکه هفت هزار و 387 نفر در زمان انجام ماموریت های اورژانسی بیماران تنفسی بوده اند، تصریح کرد: همچنین هشت هزار و 361 نفر بیماران قلبی بوده  اند.

سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: دو هزار و 545 نفر نیز دچار مسمومیت گوارشی بوده اند و ششصد نفر توسط گاز co دچار مسمومیت شده بودند.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها