رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد؛

سیل و آبگرفتگی در 6 استان کشور/ ارائه خدمات امدادی به مسافران راهیان نور

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی طی 24 ساعت گذشته در 6 استان کشور، گفت: تعداد زیادی مسافر به دلیل این حادثه امدادرسانی شده و اسکان اضطراری یافتند.
کد خبر: ۲۳۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ - 24March 2017

سیل و آبگرفتگی در 6 استان کشور/ ارائه خدمات امدادی به مسافران راهیان نوربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «مرتضی سلیمی» با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 6 استان کشور اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون استان‌های سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان متاثر از سیل و آبگرفتگی شده است.

وی افزود: در این رابطه تعداد زیادی مسافر و افراد حادثه دیده امدادرسانی شده و اسکان اضطراری یافته‌اند؛ همچنین 17 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: نیروهای هلال‌احمر همچنین به مسافران راهیان نور خدمات امدادی و درمانی ارائه کرده به طوری که 1600 نفر در این زمینه از خدمات سرپایی و 1110 نفر از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند؛ همچنین 4 نفر از این مسافران توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافته‌اند.

سلیمی خاطرنشان کرد: از 25 فروردین تاکنون نیز نیروهای هلال‌احمر به بیش از 20 هزار مسافر امدادرسانی کرده و 6842 مسافر نیز در پایگاه‌های امدادی اسکان یافتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار