شهادت یک جوان بحرینی به ضرب گلوله نظامیان آل خلیفه

رسانه‌های بحرینی از شهادت یک جوان این کشور که بهمن ماه گذشته به ضرب گلوله نظامیان آل خلیفه زخمی شده بود، خبر دادند.
کد خبر: ۲۳۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ - 24March 2017

شهادت یک جوان بحرینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان آل خلیفهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، به نقل از رسانه‌های بحرینی، «مصطفی حمدان» جوان هجده سال بحرینی که هفتم بهمن ماه گذشته از ناحیه سر هدف گلوله نظامیان رژیم آل خلیفه قرار گرفته بود، امروز جمعه به دلیل شدت جراحت‌ وارده، به شهادت رسید.

نظامیان رژیم آل خلیفه هفتم بهمن ماه گذشته به محل تحصن شهروندان بحرینی در اطراف منزل آیت‌الله «شیخ عیسی قاسم» در منطقه الدراز منامه حمله کردند.

منطقه الدراز منامه از 9 ماه قبل تاکنون صحنه تحصن شهروندان بحرینی در اعتراض به محاکمه غیر قانونی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم است. نظامیان آل خلیفه از آن زمان تاکنون این منطقه را محاصره کرده و مانع برگزاری نماز جمعه در آن می‌شوند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی (25 بهمن 89 ه.ش) شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست‌ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبه‌رو شده است.

بحرینی‌ها امسال در حالی به استقبال ششمین سالروز انقلابشان رفتند که اوضاع این کشور به دلیل اعدام چندین جوان به دست رژیم که اخیرا صورت گرفته‌است و نیز ادامه محاکمه غیرقانونی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، به شدت متشنج شده و مناطق مختلف بحرین طی روزها و هفته‌های گذشته صحنه تظاهرات و راهپیمایی‌ در اعتراض به این اقدام رژیم بوده است.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار