فرمانده یگان های ویژه ناجا:

تحقق شعارسال نیازمند عزم همگانی است/مهارت‌افزایی اولویت یگان ویژه

فرمانده یگاهای ویژه ناجا با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزم همگانی است، گفت: در کنار توجه به معنویات، ارتقای اخلاق حرفه‌ای و مهارت‌افزایی از اولویت‌های کاری یگان‌های ویژه ناجا است.
کد خبر: ۲۳۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ - 24March 2017

تحقق شعارسال نیازمند عزم همگانی است/مهارت‌افزایی اولویت یگان ویژهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» پیروزی انقلاب اسلامی را مهم ترین رویداد تاریخ معاصر دانست و اظهار داشت: درک و فهم دقیق انقلاب و دستاوردهای این مهم، از وظایف اصلی همگان است.

وی افزود: منویات و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه انتخاب شعار سال توسط معظم له در ابتدای هر سال، در واقع نقشه راه و بهترین شیوه صیانت از انقلاب اسلامی  را به ما آموزش می دهد.

فرمانده یگان های  ویژه ناجا در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط معظم له به نام اقتصاد مقاومتی،تولید ـ  اشتغال ، بیان کرد: تحقق این شعار مانند یک پازل است که تک تک افراد در آن نقش دارند و باید دید که هرکس چطور می تواند در راستای این شعار حرکت کرده و آن را اجرا و عملی کند.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود، گفت: با پیروی از رهنمود های ولایت فقیه می توان در مسیر تعالی کشور حرکت کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا خاطر نشان کرد: رویکرد اجتماعی یگان های ویژه ناجا در سند راهبردی،  کاملا ملموس است و این سند، نقشه راه و چشم انداز پنج ساله ششم  پلیس ویژه،  به شمار می آید.

سردار کرمی اضافه کرد: ما به دنبال ارتقاء اخلاق حرفه ای در بین کارکنان هستیم و رسیدن به این هدف مهم، همکاری و همیاری همه سبز جامگان را می طلبد.

وی مهارت افزایی را یک اصل برشمرد و گفت: توجه به معنویات، آموزش، ارتقاء بیش از پیش آمادگی جسمانی و نظم و انضباط در کارکنان باید چشم گیر باشد و باید در تمام حوزها  شاهد رشد و پیشرفت نسبت به سنوات گذشته باشیم.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار