رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران خبرداد؛

کشف 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح نوروزی پلیس مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی مازندران از کشف 110 کیلوگرم انواع موادمخدر از آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ - 25March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اجرای طرح‌های ویژه موفق شدند، بیش از 110 کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان کشف کنند.

وی با اشاره به انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان طی این مدت از شناسایی و دستگیری 434 متهم به خرید و فروش مواد مخدر و معتادان در این خصوص خبر داد و افزود: 26 دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف شده است.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در راستای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان نیز در دستور کار قرار گرفت و در نتیجه طی چهار مرحله ماموران موفق شدند، بیش از 51 کیلوگرم انواع مواد مخدر را از متهمان کشف کنند.

ثقفی با هشدار به قاچاقچیان موادمخدر، تصریح کرد: این افراد باید بدانند حرکات آنان در ایام تعطیلات نوروز از نگاه پلیس به ‌دور نخواهد بود و پلیس برابر قانون به شدت با  آنان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار