نیروی دریایی سپاه یک شناور را از غرق‌شدن نجات داد

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین شهرستان دیر گفت: نیروی دریایی سپاه دیر یک فروند شناور سفاری که به علت نقص فنی در آب‌های دیر در حال غرق شدن بود را نجات دادند.
کد خبر: ۲۳۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 25March 2017

نیروی دریایی سپاه یک شناور را از غرق‌شدن نجات داد به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «مجید فولادی» فرمانده پایگاه دریایی شهرستان دیر اظهار داشت: یک فروند شناور سفاری به هنگام ورود به حوضچه اسکله اداره بندر دیر به علت نقص فنی در موتور و مواج بودن دریا به بازوی سنگی اسکله پایگاه دریایی انصار الحسین منطقه چهارم برخورد  کرد که بلافاصله با دو فروند شناور نیروی دریایی سپاه و یک فروند شناور مردمی از سخره‌ها جدا و از آسیب به این شناور جلوگیری شد.

فولادی با بیان اینکه این شناور متعلق به بندر ماهشهر است، افزود: آمادگی و توان رزمی این نیرو برای انجام وظیفه در هر شرایطی وجود دارد تا به پاسداری از مرزهای آبی و خشکی کشور بپردازد.

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین شهرستان دیر گفت: انجام ماموریت‌های موفقیت‌آمیز سپاه در حوزه‌های نظامی و فرهنگی و همچنین توجه خاص به محیط‌های پیرامونی محل خدمت، سبب رشد و بالندگی بیش از پیش این نیرو در بیشتر حوزه‌ها شده است.

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار