مادر شهید «طاهر افلاکی» دار فانی را وداع گفت

در آغازین روزهای سال نو، مادر گرانقدر شهید «طاهر افلاکی» بر اثر بیماری و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۲۳۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ - 25March 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، در آغازین روزهای سال نو ، مادر گرانقدر شهید طاهر افلاکی که متولد روستا کلاشم پایین شهرستان فومن بود، بر اثر بیماری و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مرحومه حاجیه  خانم ملکه نافعی پس از تشییع مردم شهید پرور روستای کلاشم پایین درجوار فرزندش در مسجد ولیعصر( عج الله) این روستا به خاک سپرده شد.

شهيد طاهر افلاکی فرزند حسین به‌ سال‌ 1343 در روستاي‌ كلاشم‌ پائین شهرستان فومن به‌ وجود هستي‌ نهاد. ‌ تا ششم‌ ابتدايي‌ به‌ ادامه‌ي‌ تحصيل‌ پرداخت‌، پس‌ از آن‌، دست‌ از تحصيل‌ كشيد و از روي‌ علاقه‌، به‌ تراشكاري‌ اتومبيل‌ روي‌ آورد و مدتي‌ در اين‌ حرفه‌ مشغول‌ كار گرديد. پس‌ از پيروزي‌ انقلاب‌ و تشكيل‌ نهادهاي‌ انقلابي‌، به‌ عضويت‌ نهاد بسيج‌ درآمد و پس‌ از مدتي‌ كوتاه‌، از طرف‌ بسيج‌ سپاه‌ فومن‌ به‌ مناطق‌ جنگي‌ اعزام‌ گرديد و در جبهه‌ي‌ مريوان‌ مستقر شد. مدتي‌ را در مبارزه‌ با متجاوزين‌ عراقي‌ به سر برد، تا اينكه‌ در پنجم‌ آبان‌1361، توسط‌ اعضاي‌ حزب‌ كومله‌ كردستان‌ در مريوان‌ به‌ شهادت‌ رسيد. ‌.

در فرازي‌ از وصيت‌نامه‌ي‌ اين‌ شهيد مي‌خوانيم‌: «خدايا شهادتم‌ را در راه‌ اسلام‌ و قرآن‌ كه‌ خاري‌ درچشم‌ دشمنان‌ است‌ بپذير. اي‌ مادر مهربان‌ و عزيزم‌! سلام‌ مرا بپذير و حلالم‌ كن‌،مبادا از فقدان‌ من ‌گريه‌ كني.

در بالاي خانه مان (تلار) پرچم هاي سبز سوار كن و افتخار كن كه فرزندت در راه خدا به اين مقام بزرگ رسيده است.

 اي پدر ارجمندم! مرا حلال كن و با استقامت صبر و شكيبايي از انقلاب اسلامي دفاع كن مبادا روحيه خود را ببازي و گريه كني چون گريه تو باعث ناراحتي من است . اي امت شهيد پرور ايران تنها راه نجات اسلام و رهايي مستضعفين و پيروزي نهايي پشتيباني قاطع و بی دريغ خود را از دولت جمهوري اسلامي و پيوستن به خط امام كه همان خط اصيل اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) است کنید. در هر كجا هستيم از روحانيت مبارز دفاع كنيم تا اسلام را به تمام جهانيان بشناسانيد، خون شهيدان را پايمال نكنيد، از توطئه هاي دشمن آگاه باشيد و هيچ وقت امام عزيز رهبر انقلاب را تنها نگذاريد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار