تقدیر مشاور فرمانده کل سپاه از یک اقدام روحانی

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: اگر ما بخواهیم در یک مورد از آقای روحانی تقدیر کنیم، این است که ایشان هفته ای یک مرتبه به خانواده های شهدا سر می زنند و امیدواریم این رویه در سایر وزرای دولت نیز ایجاد شود.
کد خبر: ۲۳۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ - 25March 2017

تقدیر مشاور فرمانده کل سپاه از یک اقدام روحانیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حمیدرضا مقدم فر» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اساسا اقشار مختلف مردم از جمله پاسداران، برای حفظ گنجینه عظیم دفاع مقدس در یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی حاضر می شوند  و خود را به سیل خروشان و عظیم راهیان نور متصل می کنند، عنوان کرد: همچون بسیاری از اقشار جامعه برای پاسداران نیز هشت سال دفاع مقدس همچنان زنده است.

وی با بیان اینکه پاسداران با حضور خود در مناطق راهیان نور، با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان می کنند، تصریح کرد: با حضور در یادمان های دفاع مقدس، خاطرات دلاوری های رزمندگان اسلام از خاطر ما پاک نمی شود.

مقدم فر همچنین با بیان اینکه مسئولین اگر بدانند که این سفرها و رفت و آمدها به یادمان های دفاع مقدس، چه سرمایه معنوی عظیم و باارزشی را در آنان شکل می دهد، از انجام سفرهای راهیان نور دریغ نمی کنند و حتما سالی یک بار را به این مناطق سر می زنند، یادآور شد: شاید این حضور برای همه مسئولین کشور ما لازم و ضروری باشد.

مشاور فرمانده کل سپاه در پایان نیز گفت: البته اگر ما بخواهیم در یک مورد از آقای روحانی تقدیر کنیم، این است که ایشان هفته ای یک مرتبه به خانواده های شهدا سر می زنند و امیدواریم این رویه در سایر وزرای  دولت نیز ایجاد شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها