فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

راه‌اندازی 25 پایگاه موقت و 54 گشت خودرویی در طول مسیر بازدید اردوهای راهیان نور در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قبل از شروع اردوهای راهیان نور تمهیدات امنیتی لازم اندیشیده شده است، عمدتا حضور در این مناطق از دوره‌های دانش آموزی در نیمه دوم سال گذشته شروع شده و تا پایان فروردین امسال ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۲۳۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ - 25March 2017
راه‌اندازی 25 پایگاه موقت و 54 گشت خودرویی در طول مسیر بازدید اردوهای راهیان نور در خوزستانبه گزارش دفاع پرس از خوزستان،  سردار محمدرضا اسحاقی با اشاره به این که رهبر انقلاب هر سال در خصوص راهیان نور سخنرانی می‌کنند اما در سال جاری حجت را بر همه تمام کردند و حرفی را باقی نگذاشتند، اظهار کرد: حضور در یادمان‌ها اثر عمیقی بر افرادی که در این مناطق حضور داشته‌اند می‌گذارد، افراد زیادی را می‌شناسم که با سختی به این سفر می‌آیند و باز هم سال بعد این حضور تداوم می‌یابد، امیدوارم از این حرکت که رهبر انقلاب آن را گنجینه بزرگ می‌دادند بهره لازم را ببریم.

وی افزود: قبل از شروع اردوهای راهیان نور تمهیدات امنیتی لازم اندیشیده شده است، عمدتا حضور در این مناطق از دوره‌های دانش‌آموزی در نیمه دوم سال شروع شده و تا پایان فروردین ادامه می‌یابد، در طول فصل گرما هم کار تمهیدات ادامه دارد و سلامت مسافرین در طول مسیر را تضمین می‌کنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: خط قرمز ما ایمنی وسایل نقلیه در راهیان نور است، این موضوع در 590 کیلومتر مسیری که زائران طی می‌کنند به صورت پیشگیری از حوادث و مشکلات انتظامی محتمل انجام می‌شود، در طول مسیر بازدید اردوهای راهیان نور 25 پایگاه موقت و 54 گشت خودرویی راه اندازی شده و کمک به ساماندهی دستفروشان در حوالی یادمان‌ها انجام می‌شود.

اسحاقی اظهار داشت: با بازدید سردار اشتری و سردار کارگر از یادمان شهید سبحانی سرعت تکمیل و ساخت آن افزایش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به این که ناجا در طول سالیان گذشته برنامه‌هایی مانند اعزام چهار هزار نفر از خانواده‌های شهدا و جانبازان ناجا را داشته که این رویه تا چند روز دیگر ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: به علت اینکه در نوروز اکثر دستگاه‌ها فعالیت کمتر دارند فعالیت‌های نیروی انتظامی بیشتر دیده می‌شود ولی این نهاد در تمام ایام سال فعالیت دارد.

وی در پایان سخنانش یادآورشد:هر ساله به تعداد زائرین ناجا از مناطق عملیاتی که با خودروهای شخصی به یادمان‌ها می‌آیند افزایش می‌یابد، امسال بیش از 16 هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس دیدار کرده‌اند.

اسحاقی خاطر نشان کرد: خداوند را شاکریم که روحیه انقلابی در نیروهای انتظامی زیاد است، امیدواریم با سه نقطه‌ای که امکان بازدید و اسکان از طرف ناجا که یکی از آنها یادمان شهید سبحانی و دیگری در خرمشهر که 70 درصد آن کامل شده است و دیگری که قرار است در اهواز آماده شود ان‌شاءالله در سال‌های آینده حضور بیشتری  از این مناطق را داشته باشیم.

انتهای پیام/191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار