من انقلابی‌ام-340/ سرهنگ کریمی:

نمایش رشادت‌های تیزپروازان نهاجا در نمایشگاه راهیان نور نیروی هوایی ارتش

جانشین فرمانده پایگاه وحدتی دزفول با اشاره به نمایشگاه راهیان نور نیروی هوایی ارتش که در این پایگاه برپا شده است، گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه، نمایش رشادت‌های تیزپروازان نهاجا است.
کد خبر: ۲۳۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ - 25March 2017
نمایش رشادت‌های تیزپروازان نهاجا در نمایشگاه راهیان نور نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سرهنگ «یحیی کریمی» جانشین فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول در حاشیه نمایشگاه هوایی راهیان نور که در این پایگاه برپا شده است، اظهار داشت: یکی از راه‌های حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و احیای فرهنگ آن، راهیان نور است که هر ساله در روزهای مختلف سال، به ویژه آغاز سال جدید، با  حضور کاروان‌ها در مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: آنچه در اردوهای فرهنگی راهیان نور به تصویر کشیده می‌شود، جانفشانی‌ها، اخلاص و صداقت شهدا و ایثارگرانی است که تمام سختی‌ها را به جان خریدند تا ذره‌ای از این خاک وطن در اشغال دشمن نماند و این حس معنوی را می‌توان در این مناطق مشاهده کرد.
 
جانشین فرمانده پایگاه چهارم وحدتی دزفول گفت: راهیان نور با مولفه‌هایی چون شهامت و شهادت، ایثار و گذشت، عزم راسخ و اراده مستحکم و بصیرت و تدبیر می‌تواند به عنوان سرمایه‌ای معنوی برای نسل جوان ما و بیمه‌گر انقلاب باشد.
 
وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم همیشه در برابر شهدا سربلند باشیم، گفت: تمام تلاش ما در نمایشگاه راهیان نور نیروی هوایی ارتش این است که رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را به عنوان یک راهبرد و چراغ روشنایی بخش جلوی راهمان قرار دهیم و حقایق را بازگو کنیم تا جوانان از حقایق و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیشتر آگاه شوند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار