«راحیل شریف» فرمانده ارتش ائتلاف آل‌سعود در یمن شد

یک رسانه پاکستانی به نقل از وزیر دفاع این کشور گفت: «راحیل شریف» رئیس سابق ستاد ارتش پاکستان، فرمانده ارتش ائتلاف آل‌سعود در یمن شد.
کد خبر: ۲۳۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ - 25March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌ها دفاع پرس،خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد: دولت این کشور با فرماندهی ژنرال راحیل شریف بر ارتش ائتلاف آل‌سعود برای حمله به مسلمانان مظلوم یمن موافقت کرده است.

خواجه آصف بیان کرد: آل‌سعود از دولت پاکستان در خواست مجوز کتبی کرده بود و اسلام‌آباد این مجوز را صادر کرده است.

وی تاکید کرد: دولت پاکستان مخالفتی با فرماندهی ژنرال راحیل شریف، رئیس سابق ستاد ارتش پاکستان بر ارتش ائتلاف آل سعود ندارد.

وزیر دفاع پاکستان گفت: به صورت رسمی تمامی مراحل مربوطه طی شده و دیگر مشکلی برای فرماندهی ژنرال راحیل شریف بر ارتش ائتلاف آل‌سعود وجود ندارد.

وی تصریح کرد: این تصمیم ارتباطی به شخص راحیل شریف ندارد و در اصل معامله بین دو کشور است .

این در حالی است که ارتش متجاوز آل سعود بیش از دو سال است با تشکیل ارتشی به نام ائتلاف اسلامی متشکل از نیروهای نظامی کشورهای مختلف دست به کشتار مسلمانان مظلوم یمن زده است تا رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور را به قدرت برگرداند.

آل‌سعود از آغاز حملات به طور مکرر از پاکستان درخواست کرده بود که نیروهای ارتش خود را برای نبرد زمینی به یمن اعزام کند ولی مجلس پاکستان این کار را کشتار مسلمانان خوانده و آن را رد کرده بود.

ژنرال راحیل شریف تا پایان سال 2016رئیس ستاد ارتش پاکستان بوده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها