من انقلابی‌ام-343/ امیر گلفام در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«چذابه» یادآور رشادت‌های رزمندگان در عملیات‌های طریق القدس و والفجر مقدماتی است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: یادمان شهدای «چذابه» یادآور رشادت رزمندگان سپاه و بسیج و ارتش در عملیات‌های طریق القدس و والفجر مقدماتی است.
کد خبر: ۲۳۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ - 25March 2017

«چذابه» یادآور رشادت‌های رزمندگان در عملیات‌های طریق القدس و والفجر مقدماتی استامیر سرتیپ دوم «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور اظهار داشت: یادمان شهدای چذابه یادآور عملیات‌های بزرگی است که برای بیرون راندن دشمن بعثی متجاوز از خاک کشور انجام شد.

وی افزود: ضمن اینکه یکی از محورهای ورود متجاوزانه دشمن به خاک کشور در سال 59 تنگه چذابه بود. قرارگیری چذابه بین هور و دشت‌های رملی باعث شده است که آن منطقه را تنگه چذابه بنامند.

امیر گلفام تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس توانستند با عبور از رمل‌ها خود را به چذابه برسانند و به مواضع و استحکامات دشمن حمله ببرند و نیروهای بعثی را از کشور خارج کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت اداره این یادمان بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این یادمان محل انجام عملیات‌های طریق القدس، والفجر مقدماتی و... و یادآور رشادت‌های نیروهای سپاه، بسیج و ارتش در دفاع از میهن اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها