در پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد فرارسیدن سال نو را تبریک گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید باستانی را به مردم این استان و به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۲۳۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ - 26March 2017

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، متن پیام سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند به شرح زیر است:

«یا محول الحول والاحوال»

دی شد و بهمـــن گذشت، فصل بهاران رسید

جلوه گلشن به باغ، همچو نگاران رسیـــــد

بهار، نماد و جلوه‌گاه الهي در بازآفرينش طبيعت و نوروز ارمغان صبحي نو و طلوعي ‌ديگر است. خدایای رحمان، نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی؛ یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

به شكرانه‌ اين عطيه‌ الهي، آفريدگار بي‌همتا را سپاس مي‌گوييم و همراه با طبيعت و رستخيز عظيم، آغازي ديگر را براي خود رقم مي‌زنيم، باشد كه مشمول رحمت حضرت حق واقع شويم. اين عيد بزرگ، امسال با نامگذاري ارزشمند سال 1396 از سوي مقام معظم رهبري به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» آغازي تازه را نويد مي‌دهد، شروعي دوباره كه انتظار مي‌رود ايران اسلامي، شكوه شكوفايي انديشه‌ها در نيل به اهداف متعالي نظام مقدس و اعتلاي اين كهن مرز و بوم را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب طلوع دل‌انگيز بهار و نوزایی طبیعت را به ملت بزرگ ایران و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و با پاسداشت ياد و خاطره‌ شهداي گرانقدر و امام راحل عظيم‌الشأن‌مان و آرزوي طول عمر براي رهبر فرزانه و حكيم انقلاب، توفيق روزافزون مردم و همه‌ي خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه با عظمت پروردگار متعال مسئلت دارم. امیدوارم سال 96 سالی سرشار از سربلندی، موفقیت و پیروزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها