در گفت و گو با دفاع پرس عنوان شد؛

تدبیر الهی حضرت امام (ره)، حماسه های بی بدیل دفاع مقدس را رقم زد

معاون فرهنگی قرارگاه غدیرنیروی زمینی سپاه (قرارگاه شمال کشور) گفت: تدبیر الهی حضرت امام (ره)، حماسه های بی بدیل دفاع مقدس را رقم زد.
کد خبر: ۲۳۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰ - 27March 2017

علی اکبر رضایی معاون فرهنگی قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه (قرارگاه شمال کشور) در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس از مازندران اظهار داشت: در شرایطی که سایه سنگین تهاجم سراسری ارتش متجاوز عراق در اوضاع نابسامان سیاسی و اقتصادی کشور، بر پیکرامت و مسئولین ایران اسلامی سنگینی می کرد، به گونه ای که وحشت و اصطراب از عاقبت کار، احساس طبیعی همگان بود، در چنین اوضاع و احوالی، همه دیدگان به تدبیر امام(ره) دوخته شده بود.

وی ادامه داد: امام راحل(ره) همه به خوبی می دانستند که تنها ایشان باید در آن شرایط حساس حرف آخر را بزنند لذا طی سخنانی عنصر ایمان و توکل به خدا را بزرگترین پای قدرت و توانایی دانستند و قدرت دشمن را در برابر آن ناچیز تلقی نمودند.

رضایی افزود: این سخنان ملکوتی امام(ره) که از قلب مطمئن و جان آرام ایشان سرچشمه می گرفت، روحیه ی مردم و مسئولین را تقویت نمود و اتکال آنان را بیشترکرد و انگیزه ی دفاع و مبارزه با دشمن را درامت و مسئولین بویژه جوانان جان برکف بالا برد و فرجام به حماسه های بزرگ و دشمن شکن جبهه اسلام انجامید.

وی در پایان گفت: راهیان نور، راه عاشورایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار