آیت الله معلمی:

زیارت شهدا کمتر از زیارت اباعبدالله الحسین(ع) نیست

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری شهدای هویزه را نماد«هیهات من الذله » و شعار عاشورا دانست و گفت: زیارت شهدا کمتر از زیارت اباعبدالله الحسین(ع) نیست .
کد خبر: ۲۳۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ - 26March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، آیت الله علی معلمی امام جمعه قائم شهر، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر بزرگوار دو شهید دوران دفاع مقدس با حضور در مشهد شهدای هویزه در جمع زائران مازندرانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران  از نهضت حسینی الگو گرفته است، اظهار داشت: امام حسین(ع) در برابر طاغوت زمان مقاومت و ایستادگی کرد و عده معدودی او را همراهی کردند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی هم به رهبری امام خمینی(ره)  نظام ستم شاهی را متلاشی کرد و درهم‌ کوبید.

آیت الله معلمی با بیان این مطلب که استکبار جهانی برای درهم شکستن نظام اسلامی و پایمال کردن دین، صدام دیوانه را  به جنگ ایران وادار کرد، افزود: آمریکا تمامی امکانات را در اختیار صدام گذاشت اما ایران از کمترین امکانات برخوردار بود حتی  یک سیم خاردار هم نداشت اما فرزندان این مرز و‌ بوم  با روحیه ایمان و‌ مقاومت مظلومانه جلوی دشمن ایستادند.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهدای دانشجوی هویزه تاکید کرد: دانشجویان میتوانستند دربرابر دشمن تا بن دندان مسلح تسلیم شوند و کاری نکنند اما  فداکردن جانشان را ترجیح دادند تا دست ذلت در برابر دشمن دراز نکنند.

وی شهدای هویزه را نماد«هیهات من الذله » و شعار عاشورا دانست و ادامه داد: زیارت شهدا کمتر از زیارت اباعبدالله الحسین(ع) نیست .

آیت الله معلمی شهدا و دفاع مقدس را گنجینه عظیم و سرمایه بزرگی میداند که راهیان نور حافظ این درس فراموش نشدنی برای نسل حاضر و آینده است.

وی با بیان این مطلب که  شهدا تفسیر حقیقی آیات قران هستند، اضافه کرد: دشمنان طمع به آب و‌خاک کشور داشتند اما به مدد الهی به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند چرا که مردم دفاع جانانه را انتخاب کردند و در مقابل دشمن ایستادند.

امام جمعه قائمشهر در پایان با تاکید بر اینکه باید به شهدا افتخار کنیم گفت: استقامت شهدا باعث دفاع مقدس شد که از این بابت باید شاکر خدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها