معاون بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندان‌پزشکی در منطقه محروم سیلاب‌کلوار بویراحمد

معاون سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از استقرار 12 پزشک و دندان‌پزشک با ارائه خدمات رایگان در منطقه محروم سیلاب‌کلوار بویراحمد به همت بسیج دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ - 26March 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مالک انوری‌پور با اشاره به خدمت‌رسانی 12 گروه جهادی در مناطق محروم استان در ایام نوروز96، اظهار داشت: حضور 12 پزشک و دندان‌پزشک در منطقه محروم سیلاب‌کلوار از جمله فعالیت‌های جهادگران دانشجویی در شروع سال جدید است که نشانگر دغدغه‌مندی قشر انقلابی در همه ایام سال است.

وی با بیان اینکه جامعه مدنظراین گروه جهادی جهت پوشش فعالیتی منطقه سیلاب‌کلوار "سفلی و علیا" و روستاهای اطراف است، افزود: علاوه بر 12 نفر برادر و خواهر تیم پزشکی، تعداد 17 نفر طلبه برادر و خواهر و همچنین هفت دانشجو در این اردو حضور دارند که به کارهای فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای مشغول می‌شوند.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این تعداد پزشک و دندان‌پزشک به مدت پنج شبانه‌روز با همه تجهیزات در منطقه سیلاب‌کلوار حضور پیدا کرده و به صورت رایگان انواع خدمات اعم از معاینه، پر کردن دندان، جرم‌گیری و همچنین درمان بیماری‌های دهان و دندان را به مردم محروم این منطقه ارائه می‌دهند.

انوری‌پور این گروه جهادی را تنها یکی از 12 گروه جهادی دانشجویی دانست که در ایام نوروز مشغول خدمت‌رسانی در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد هستند و افزود: گروه‌های دیگر نیز با قوت و توکل به خداوند به خدمت‌گذاری صادقانه، خالصانه مشغول هستند.

وی گفت: امید است مسئولان در سال جدید این تلاش‌ها و فعالیت‌های دانشجویان جهادگر را ببینند و با زمینه سازی‌های لازم کمک‌کار آنها باشند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار