من انقلابی‌ام-351/

سردار پاکپور به جمع زائران راهیان نور پیوست

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت به جمع زائران راهیان نور پیوست.
کد خبر: ۲۳۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ - 26March 2017
سردار پاکپور به جمع زائران راهیان نور پیوستبه گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت به جمع زائران سرزمین نور پیوست.
 
وی در گفت‌وگویی که با خبرنگار راهیان نور داشت، گفت: عملیات والفجر هشت در بهمن سال 1364 انجام شد که در پی این حمله دشمن بعثی دچار غافلگیری و ضربه مهلکی شد و توان و اقتدار رزمندگان اسلام به جهانیان نشان داده شد.
 
سردار پاکپور روحیه ایثار، فداکاری و شهادت طلبی را مهمترین مولفه دوران دفاع مقدس دانست و افزود: باید این روحیه به نسل‌های آینده انتقال یابد و این امر از مهمترین کارکردهای راهیان نور است.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به اثرگذاری راهیان نور خاطرنشان کرد: راهیان نور علاوه بر اثرگذاری مثبتی که بر جامعه دارد، این حرکت عظیم فرهنگی افتخارآفرین و اقتدارآفرین است و شکوه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران که نشات گرفته از فرهنگ ایثارگری است را به جهانیان نشان می‌دهد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها