نخستین خط پروازی ایروان - ساری توسط شرکت هواپیمایی تابان برقرار شد

توسط شرکت هواپیمایی تابان نخستین خط پروازی ایروان - ساری دقایقی پیش در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری برقرار و مسافران آن به سلامت به مقصد رسیدند.
کد خبر: ۲۳۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ - 26March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، نخستین خط پروازی ایروان- ساری و ساری- تبریز ظهر امروز با حضور مسئولان اداره کل فرودگاه‌های مازندران در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری برقرار و همه مسافران ایروان در ساری فرود آمدند.

سعدالله وطن خواه، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران ظهر امروز در حاشیه راه اندازی این پرواز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود رشد 21 درصدی پروازهای فرودگاه ساری، اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آتا در مسیر ساری-تبریز-ساری هفته ای دو پرواز به پروازهای داخلی این فرودگاه افزوده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه ساری با وجود امکانات و تجهیزات لازم فرودگاهی برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی ظرفیت لازم را دارد، افزود: از امروز خط پروازی ساری - ایروان توسط شرکت هواپیمایی تابان جهت رفاه حال مسافران نوروزی برقرار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: این پرواز به صورت رفت روزهای شنبه، چهارشنبه و یکشنبه و برگشت روزهای چهارشنبه، یکشنبه و پنجشنبه از فرودگاه بین المللی ساری برقرار خواهد شد.

وطن خواه بیان کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری و استقبال مردم از چشم اندازهای طبیعی استان و ضرورت توسعه خدمات حمل و نقل هوایی و با وجود دو فرودگاه نوشهر و رامسر در غرب استان، در حال حاضر روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد – نوشهر – مشهد پرواز برقرار بوده که در ایام نوروز در این مسیر روزهای سه شنبه افزوده شد.

 وی خاطرنشان کرد: در فرودگاه رامسر توسط شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر رامسر- تهران- رامسر پروازبرقرار بوده که توسط شرکت هواپیمایی یاد شده برای ایام نوروز به 2تا 3 پرواز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: از امروز پرواز رامسر- مشهد- رامسر نیز با 2 پرواز درهفته، از این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی آسمان برقرار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار