خورشا:

تماشای «ماجرای نیمروز» را به مردم پیشنهاد می‌کنم

کارگردان و نویسنده تئاتر برای ایام تعطیلات نوروز مردم تماشای فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» و تئاتر را پیشنهاد کرد.
کد خبر: ۲۳۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ - 26March 2017

تماشای «ماجرای نیمروز» را به مردم پیشنهاد می‌کنمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، جواد خورشا کارگردان و نویسنده نمایش «ماجرای نیمروز» درباره برنامه‌های سال آتی خود عنوان کرد: چند نمایشنامه با تم اجتماعی و طنز در دست دارم که در حال مطالعه و مذاکره درباره آنها هستم و هنوز برنامه‌ها مشخص نیستند.


وی چشم انداز خود از تئاتر در سال آتی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیشنهادم این است که مسئولان حمایت بیشتری از جوانان با استعداد داشته باشند تا آنها شرایط راحتتری برای اجراهایشان فراهم شود الان سالن زیاد داریم ولی همه سالن‌ها امکانات خوب ندارند جوانان بیشتر شرایطشان بخاطر حضور گروه‌های بزرگتر ضایع می‌شود.

خورشا با بیان اینکه تئاتر خصوصی باید گسترش پیدا کند، گفت: نکته اصلی این است که تئاتر خصوصی نیاز به تماشاگر دارد و این محتاج است که بیشتر شناخته شود، الان با وجود چهره‌های مطرح سینما در تئاتر باید بیشتر تئاتر را به مخاطبان برسانیم.

وی درباره انگیزه‌های خود از فعالیت تئاتر گفت: تئاتر همیشه برای من لذت بخش بوده چرا که همیشه درحال تکاپو هستم حس می‌کنم روبه پیشرفت هستم و برایم جذاب است جشنواره فجر هم سال 95 اولین تجربه‌ام را داشتم و این برایم خیلی خوب بود.

خورشا پیشنهادش برای نوروز را تماشای فیلم‌های نوروزی به ویژه «ماجرای نیمروز» به شمار آورد و گفت: مطالعه و سایر فعالیت‌های فرهنگی مثل تماشای تئاتر هم که باید برایمان اولویت داشته باشد.

وی درباره برنامه‌های نوروزی خودش گفت:‌ من به امید خدا به سفر خواهم رفت و بقیه وقتم را هم که به کارهای فرهنگی مثل تئاتر و مطالعه و سینما می‌پردازم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار