ترافیک در جاده‌های خراسان جنوبی روان است

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به ریزش باران ترافیک در جاده‌های استان امروز روان است.
کد خبر: ۲۳۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ - 27March 2017

 به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، ئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به ریزش باران ترافیک در جاده‌های استان امروز روان است.

سرهنگ رضایی بیان کرد: تمامی راه‌های استان باز است و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

وی افزود: تردد خودروها در محورهای فردوس و سرایان به علت بارندگی، نهبندان به دلیل گرد و خاک شدید و محور شهداد به علت طوفان به کندی انجام می‌شود.

 رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.

 رضایی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 7 فقره تصادف در محورهای خراسان جنوبی رخ داد که 13 نفر مجروح و به صورت سرپایی درمان شدند.

ادامه بارندگی‌ها تا دو روز آینده در خراسان جنوبی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بیشترین میزان بارندگی در 48 ساعت گذشته از شهرستان قاین با 10.6میلی‌متر گزارش شده است.

رضا برهانی از تداوم بارش باران تا بعد از ظهر سه‌شنبه هشتم فروردین ماه در استان خبر داد.

وی میزان بارندگی 48 ساعت گذشته را در شهرستان قاین 10.6 میلی‌متر، بیرجند 7.7 میلی‌متر، فردوس 5.7 میلی‌متر، سرایان 4.2 میلی‌متر، درمیان 3.6 میلی‌متر، زیرکوه 3.2 میلی‌متر ، سربیشه 3، بشرویه 2.3 و طبس یک میلی‌متر اعلام کرد.

اسکان بیش از 47 هزار نفر در مدارس خراسان جنوبی

 دبیر اجرایی ستاد اسکان آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی گفت: از  آغاز سفرهای نوروزی 47 هزار و 653 نفر در مدارس و مراکز آموزشی رفاهی در خراسان جنوبی اسکان داده شدند.

 مهدی نژاد با اشاره به اسکان  95 هزار و 306 نفر روز در این مدت افزود: این افراد در قالب 13 هزار و 237 خانواده فرهنگی و غیرفرهنگی اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: چهارده پایگاه ، 164 آموزشگاه و 1148 کلاس با 325 نفر عوامل اجرایی تا 13 فروردین ماه، آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

46 هزار زائر در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه اسکان یافتند

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی گفت: بیش از 46 هزار نفر از زائران استان در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه اسکان یافتند.

مومنی افزود: از آغاز سفرهای نوروزی 306 هزار و 511 نفر بقاع متبرکه استان را زیارت کردند که از این تعداد 46 هزار و 448 نفر در این مکان‌ها اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی 98 بقعه متبرکه دارد که 500 زائرسرا، 100 چادر و آلاچیق برای اسکان مسافران آماده شده است.

انتهای پیام/191
نظر شما
پربیننده ها