من انقلابی‌ام-360/ امیر قربانی:

جدیدترین دستاوردهای هوانیروز به زودی رونمایی می‌شود/ گسترش نمایشگاه راهیان نور هوانیروز در سال آینده

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: جدیدترین دستاوردهای هوانیروز ارتش به زودی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 27March 2017
جدیدترین دستاوردهای هوانیروز به زودی رونمایی می‌شود/ گسترش نمایشگاه راهیان نور هوانیروز در سال آیندهبه گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، امیر سرتیپ دوم «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضور در نمایشگاه راهیان نور هوانیروز در منطقه آب تیمور خوزستان اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت بهترین پادزهر در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است. دشمن درصدد است تا یاد و خاطره شهدا و حماسه‌های دوران دفاع مقدس در جامعه از بین برود و مردم نسبت به این سرمایه فرهنگی غافل می‌شوند.
 
امیر قربانی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دفاع مقدس گنجینه است، تصریح کرد: اگر بتوانیم هر روز بابی از این گنجینه را بگشائیم، به یقین استکبار جهانی و دشمنان در راه تهاجم فرهنگی ناکام خواهند بود.
 
امیر قربانی در ادامه زائران راهیان نور را سفیران معنوی دانست و گفت: راهیان نور به ما نشان می‌دهد که مردم و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس توانستند کارهای بزرگی را انجام بدهند و دشمن را ناکام بگذارند و امروز امنیتی که در کشور برقرار است به برکت خون شهدا و حماسه‌گران دوران دفاع مقدس است.
 
وی تاکید کرد: جوانان و نسل سوم جامعه با وجود اینکه دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و سال‌های بسیاری از خلق آن حماسه‌ها می‌گذرد اما همچنان در صحنه حضور دارند و به دفاع از میهن اسلامی می‌پردازند.

فرمانده هوانیروز ارتش در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: امروز هوانیروز در اوج آمادگی دفاعی قرار دارد و با داشتن خلبانان جوان، مجرب و فنی آماده هر نوع ماموریتی در هر نقطه از کشور است.
 
امیر قربانی همچنین در خصوص نمایشگاهی که در رابطه با توانمندی‌های هوانیروز در آب تیمور برپا شده است، بیان داشت: استقبال پرشور کاروان‌های راهیان نور از این نمایشگاه مسئولیت ما را در قبال نمایشگاه و محتوای آن دوچندان کرده است و در سال آینده تجهیزات و دستاوردهای جدیدی را در نمایشگاه راهیان نور هوانیروز به نمایش خواهیم گذاشت.
 
گفتنی است؛ نمایشگاه راهیان نور هوانیروز در 25 کیلومتری شهر اهواز و در حاشیه جاده اهواز - خرمشهر برپا شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار