معاون بنیاد شهید:

فرهنگ ایثار و شهادت سلامت جامعه را تضمین می‌کند

معاون فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید کشور گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌هایی است که سلامت و معنویت جامعه به ویژه نسل جوان را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۲۳۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ - 27March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، اسکندر یاری‌نسب در یادواره شهدای طایفه تاماولی چاروسا اظهار داشت: همه پیشرفت‌های به دست آمده در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، نانو و هسته‌ای مدیون خون شهدا است.

معاون فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید کشور افزود: شهدا در دوران جنگ تحمیلی با کمترین امکانات در مقابل دشمنان و قدرت‌های جهانی تا دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه تعدی به خاک کشور را به احدی ندادند.

یاری‌نسبت عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌هایی است که سلامت و معنویت جامعه به ویژه نسل جوان را تضمین می‌کند و برای نهادینه شدن این فرهنگ غنی نیازمند تلاش بیشتری هستیم تا آن را به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل کنیم و جهت انجام این امر مهم باید به نحوی اقدام کرد که آثار و پیامدهای مثبت آن برای نسل جوان که زمینه انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی است، پذیرفته شود.

وی ادامه داد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم حرکت انقلاب و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران لازم و ضروری است.

معاون فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید کشور اضافه کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و اهداف شهداست که امیدواریم بتوانیم با برگزاری این یادواره‌ها دین خود را نسبت به شهدا و خانواده‌های آنها ادا کنیم و ادامه‌دهنده خوبی برای راهشان باشیم.

یاری‌نسب گفت: استقامت شهدا در راه خدا و تا آخرین لحظات عمر منجر به پیروزی ما شد و برای برای تحقق اسلام در کشور عزیزمان باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها