من انقلابی‌ام-361/

ارائه خدمات پزشکی در یادمان‌های شهدا توسط مراکز درمانی

با برپایی مراکز درمانی در یادمان‌های شهدا به زائران سرزمین‌های نور خدمات پزشکی به صورت رایگان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۲۳۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ - 27March 2017
ارائه خدمات پزشکی در یادمان‌های شهدا توسط مراکز درمانیبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، خدمات رایگان پزشکی توسط مراکز درمانی که در یادمان‌های شهدا برپا شده است، ارائه می‌شود.
 
«محمدعلی بازار» از تکنسین‌های پزشکی شهرستان هویزه است که در یادمان شهدای طلائیه به زائران راهیان نور خدمت رسانی پزشکی انجام می‌دهد.
 
وی در گفت‌وگو با ما اظهار داشت: در مرکز بهداری طلائیه اگر فردی دچار مصدومیت و یا مسمومیتی شود به صورت سرپایی کمک‌های اولیه را انجام و به درمان اولیه فرد بیمار می‌پردازیم.
 
بازار تصریح کرد: این مرکز دارای یک آمبولانس است و در صورت حاد بودن وضعیت بیمار، آن فرد را در کمترین زمان ممکن به بیمارستان منتقل خواهیم کرد.
 
این تکنسین پزشکی عنوان داشت: در این مرکز که از ساعت 8 صبح تا 7 بعد از ظهر و همه روزه فعال است، یک پزشک، یک بهیار و یک تکنسین حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات‌گیرندگان این مرکز درمانی دو دسته هستند. دسته اول کسانی هستند که خود به مرکز مراجعه می‌کنند و بیماری خود را گزارش می‌دهند و به درمان وی می‌پردازیم. دسته دوم نیز افرادی هستند که در نزدیکی یادمان دچار حادثه شده‌ و پس از اطلاع با آمبولانسی که در اختیار داریم به محل مورد نظر اعزام می‌شویم و بیمار یا بیماران را مداوا می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار