جانشین بازرسی ناجا در محلات:

وجود روحیه جهادی و ایثارگرانه در نیروهای انتظامی یک اصل مهم است

اراک- جانشین بازرسی نیروی انتظامی کشور گفت: وجود روحیه جهادی و ایثارگرانه، دانش محوری و بهره گیری از روش های تخصصی، در حوزه فعالیت های نیروهای انتظامی یک اصل مهم است.
کد خبر: ۲۳۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ - 27March 2017

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین حسینی روز دوشنبه در شهرستان محلات با تقدیر از تلاش کارکنان ناجا در انجام طرح های نوروزی، اظهار داشت: تردیدی نیست که اقتصاد مقاومتی به معنای تدبیر، اندیشه و برنامه ریزی همراه با مدیریت هدفمند برای دستیابی به تعالی جامعه اسلامی است.

جانشین بازرسی ناجا ادامه داد: در سال جدید به منظور حرکت به سمت پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی باید با محور قرار دادن این شعار و تعمق و اندیشه در کلام و راهبردهایی که از سوی مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان ارائه می شود و با پرهیز از هرگونه هراس از هجمه تبلیغات سوء دشمنان انقلاب و اسلام به سمت آینده بهتر قدم برداریم.

حسینی فرمایشات فرمانده کل قوا را راهبردی برای برنامه ریزی صحیح در حوزه نظم و امنیت و ماموریت های ناجا برشمرد و گفت: فرهنگ اسلامی و تاریخی ما، فرهنگی نشات گرفته از صداقت، تلاش و ایثار و کار جهادی است که در حوزه ماموریت های پلیس نیز باید این فرهنگ به بهترین شکل آن بسط و توسعه یابد.

وی دانش محوری و بهره گیری از روش های علمی در انجام ماموریت های پلیس را شاخصی اثربخش در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: استفاده از روش های علمی و طرح ریزی بر مبنای آگاهی و فرهیختگی، بازتاب کاهش هزینه ها و استفاده مناسب از ظرفیت ها و امکانات موجود را به همراه دارد که باید در سال جاری با همتی بیشتر در تحقق این هدف اقدام کرد.

حسینی با اشاره به استقرار ایستگاه های نوروزی پلیس و تقویت توان عملیاتی کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی در تعطیلات نوروز اظهار داشت: پلیس به عنوان نهاد واسط حافظ امنیت، نمایان ترین وظیفه اش ساماندهی امور انتظامی جامعه به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی است که باید در این حوزه توجه به دغدغه های مردمی اولویت بندی و مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان ماموریت های سازمانی را امانتی الهی عنوان و بیان کرد: نیروی انتظامی در ایران اسلامی، سازمانی است که تحت رهبری ولایت دینی قرار داد و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای کارکنان ناجا بی تردید هم یک تکلیفی سازمانی و هم یک تکلیف دینی است که باید برای تحقق آن، همتی مضاعف را سرلوحه کار خود قرار دهند

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار