من انقلابی‌ام-374/ سردار کارگر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

لزوم معرفی یادمان‌های ناشناخته/ حرکت راهیان نور رو به تکامل است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرکت راهیان نور را رو به تکامل دانست و گفت: نیاز است که دیگر یادمان‌ها هم مانند یادمان شلمچه رسانه‌ای شوند، تا زائران راهیان نور با شناخت بیشری به این مناطق سفر کنند.
کد خبر: ۲۳۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 28March 2017
لزوم معرفی یادمان‌های ناشناخته/ حرکت راهیان نور رو به تکامل استسردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه حضور در یادمان شرهانی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خوزستان اظهار داشت: حرکت راهیان نور رو به تکامل است و همه شاهد هستیم که این حرکت از واحد دانش‌آموزی شروع شده و هم‌اکنون از کلیه اقشار و اصناف و در تمام طول سال در یادمان‌ها حضور می‌یابند و از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

وی ضمن تشکر از رسانه ها به مناسبت پوشش مناسب اخبار راهیان نور عنوان کرد: رسانه‌ها در بحث راهیان نور بسیار موفق عمل کرده‌اند و پخش گزارش‌های زنده از یادمان شرهانی می‌تواند معرف خوبی برای این منطقه باشد.

رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: شلمچه و دیگر مناطق عملیاتی و یادمان‌ها به خصوص در خوزستان برای همه شناخته شده هستند و نیاز است که دیگر یادمان‌ها هم رسانه‌ای شوند، تا زائران راهیان نور با شناخت بیشری به این مناطق سفر کنند.

سردار کارگر در پایان از صدا و سیما به صورت ویژه بابت انعکاس اخبار و رویدادهای راهیان نور تشکر کرد و خواستار شد که رسالت رسانه ملی با انگیزه ادامه یابد.

یادمان شرهانی در منطقه صفر مرزی در غرب استان ایلام واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار