در پیامی؛

رییس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس درگذشت سردار اردستانی را تسلیت گفت

رییس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در پیامی با عرض تسلیت درگذشت سردار حسین اردستانی تصریح کرد: مجاهدت و تلاش ایثارگرانه و تاثیرگذار ایشان در ثبت و ضبط قطعه درخشان تاریخ هشت سال دفاع مقدس ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۲۳۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ - 28March 2017
پیام تسلیت رییس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس به مناسبت درگذشت «حسین اردستانی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار غلامرضا علاماتی رییس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در پیامی درگذشت حسین اردستانی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله و انا الیه راجعون
 
خبر درگذشت جناب آقای دکتر حسین اردستانی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی شک حضور ارزشمند آن راوی صدیق در جبهه های حق علیه باطل و مجاهدت و تلاش ایثارگرانه و تاثیرگذار ایشان در ثبت و ضبط قطعه درخشان تاریخ هشت سال دفاع مقدس و انتقال تجارب به نسل آینده ناشی از دغدغه و احساس تعهد ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، که درجای خود ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

بدین‌وسیله این فقدان غم انگیز را به محضر فرماندهی معظم کل قوا تسلیت عرض نموده، طلب غفران و رضوان الهی برای آن عزیز سفر کرده، صبر و شکیبائی برای خانواده محترم، بازماندگان، همرزمان و همکاران ایشان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.
 
رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس
سرتیپ دوم پاسدار دکتر غلامرضا علاماتی
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار