پدر شهیدان عاصمی به فرزندان شهیدش پیوست

حاج محمد عاصمی، پدر سردار شهید علیرضا عاصمی فرمانده تخریب قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و بسیجی شهید عباس عاصمی دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۲۳۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ - 29March 2017
به گزارش دفاع پرس، از خراسان رضوی، حاج محمد عاصمی پدر سردار رشید اسلام شهید علیرضا عاصمی و شهید عباس عاصمی صبح امروز در 84 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مرحوم حاج محمد عاصمی از شخصیت‌های مورد اعتماد و خدوم شهرستان کاشمر بود، که در طول دوران عمر پربرکت خویش خدمات شایانی را در شهرستان کاشمر به انجام رساند.
 
این شخصیت انقلابی در طول دوران حیات خویش، حمایت و دفاع از انقلاب و ولایت فقیه را سرلوحه قرار داده و در مسیر انقلاب سختی های فراوانی را متحمل شد و با تقدیم دو فرزند جوان خویش در دوران دفاع مقدس دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرد.
 
پیکر آن مرحوم صبح فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از محل حسینیه ابوالفضلی کاشمر به سمت زیارتگاه شهید مدرس تشییع می‌شود و در جوار فرزندان شهیدش آرام خواهد گرفت.
 
مراسم ترحیم نیز بعد از ظهر پنج‌شنبه ساعت ۱۶ الی ۱۸ و صبح جمعه از ساعت ۹ تا ۱۱ و نیم و مراسم ختم بعد از ظهر جمعه ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل حسینیه ابوالفضلی کاشمر برگزار خواهد شد.
 
سردار شهید علیرضا عاصمی فرمانده تخریب قرارگاه‌های خاتم الانبیاء (ص)، کربلا و نجف در سال 1365 و در سن 24 سالگی در منطقه غرب و شهید عباس عاصمی نیز در سال 1362 در مناطق عملیاتی به شهادت رسیدند. 
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها