همسر شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد؛

با شهادت همسرم فصل تازه و جدیدی در زندگی ام باز شد

همسر شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد با بیان این مطلب که من هرگز مانع حضور آقا مصطفی در سوریه نشدم، گفت: با شهادت همسرم فصل تازه و جدیدی در زندگی ام باز شد.
کد خبر: ۲۳۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ - 02April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، امسال بهار راهیان نور با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم مازندران در مناطق عملیاتی شکوفا تر شده است.

مادران به هوای زیارت فرزند که در جنوب سوریه شهید شد به جنوب ایران می آیند تا با شهدای هشت سال دفاع مقدس دل بی قرارشان را آرام کنند.

 سال گذشته اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر قدمگاه شهدای مدافع حرم بود و امروز میزبان خانواده های صبور آنان .

شب گذشته نیز خانواده شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد که یک ماه مانده به بهار و در ایام فاطمیه به قافله شهدای مدافع حرم  مازندران پیوست، ویژه ای بودند که  در بین استقبال زائرین راهیان نور و خادمین شهدا وارد اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر شدند.

حسینیه شهدای مازندران دوباره بوی بهشت گرفت و خانواده شهید مدافع حرم زال نژاد در مراسم یادبود شهید با حضور پرشور زائران راهیان نور، شرکت کردند.

با شهادت همسرم فصل تازه و جدیدی در زندگی ام باز شد 

آمدنم به سرزمین شهدا یک نعمت الهی است

حاج محمد زال نژاد پدر شهید مدافع حرم فرزند شهیدش را هدیه ای دانست که آن را تقدیم ولایت کرد.

 پدر شهید اظهار داشت: پسر شهیدم  شهید راه ولایت است و آن را تقدیم امام خامنه ای کردم .

پدر شهید زال نژاد با اشاره به راهیان نور ادامه داد: آمدنم به این سرزمینی که آغشته به خون شهداست یک افتخار و یک نعمت الهی است.

با شهادت همسرم فصل تازه و جدیدی در زندگی ام باز شد 

فرزند شهیدم را به رهبر معظم انقلاب هدیه کردم

مادر است و یک دنیا بی تابی برای فرزندی که یک ماه مانده به بهار زمین، پرستو شد و کوچ کرد به سمت بهار هفت آسمان. بهار مادر که گره خورده به آخرین نگاه پسر با حضور در مناطق عملیاتی جنوب و دیدن مزار شهدای گمنام گفت: من از روی مادران شهدایی که جنازه شهیدشان هنوز برنگشته است، شرمنده ام .

این مادر شهید با اشاره به اینکه بعد از شهادت مصطفی خیلی بی قراری می کردم، افزود: به مدد پسر شهیدم یک آرامش و صبری به من داده شد و حالا آرام هستم.

حاج خانم  نیاکانی مادر شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد با تاکید دوباره بر اینکه فرزندم در دفاع از ارزشهای انقلاب و  اسلام شهید شد، گفت: فرزند شهیدم را به رهبر معظم انقلاب هدیه کردم و به این افتخار می کنم.

با شهادت همسرم فصل تازه و جدیدی در زندگی ام باز شد 

با شهادت همسرم فصل تازه و جدیدی در زندگی ام باز شد

صفرپور همسر شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد نیز در این گفتگو با بیان این مطلب که من هرگز مانع حضور آقا مصطفی در سوریه نشدم، گفت: با شهادت همسرم فصل تازه و جدیدی در زندگی ام باز شد.

وی با اشاره به اینکه من و همسرم باهم تقسیم کار کردیم به این صورت که اگر قرار شد مصطفی شهید شود، من هم صبور باشم، ادامه داد: دو فرزندی که از آقا مصطفی برایم به یادگار مانده را همچون شهید تربیت کنم.

گفتنی است خانواده شهید مصطفی زال نژاد در ایام عید از هزار سنگر آمل به جبهه های جنوب آمدند و با حضور در مناطق عملیاتی  فتح المبین، هفت تپه، دهلاویه، اروندکنا، نهرخین، علقمه، شلمچه، طلائیه، هویزه و معراج شهدای شهید علی محمودوند در اهواز با آرمان های امام و شهدا میثاقی دوباره بستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها