سرهنگ رحمانی مطرح کرد؛

احتمال یک‌طرفه شدن جاده هراز و چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با سنگین شدن ترافیک جاده هراز و چالوس، احتمال یک‌طرفه شدن این مسیر در حوزه البرز و مازندران به صورت مقطعی وجود دارد.
کد خبر: ۲۳۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ - 30March 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور، اظهار داشت: در حال حاضر مداخلات جوی به شکل باران در استان خراسان رضوی محور مشهد - چناران و همچنین محور مشهد به نیشابور وجود دارد.

وی افزود: هم‌اکنون ترافیک پرحجمی از سمت جنوب به شمال محورهای هراز و کرج - چالوس مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اکنون همه محورهای مواصلاتی کشور باز هستند و گره ترافیکی در آنها مشاهده نمی‌شود.

وی درباره احتمال یک‌طرفه شدن محور هراز - تهران و چالوس - کرج، افزود: یک‌طرفه شدن این مسیر فعلا و امروز در دستور کار نیست؛ ولی اگر بار ترافیکی به سمت تهران زیاد شود احتمال دارد در حوزه البرز و مازندران محورهای هراز و چالوس به صورت مقطعی یک طرفه شود؛ اما این کار در مجموع بستگی به حجم ترافیک دارد.

رحمانی گفت: فعلا ترافیک در حدی نیست که اقدام به یک طرفه کردن مسیر هراز و چالوس به سمت تهران کنیم؛ اما یک طرفه شدن محور چالوس به کرج فردا در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار