راهپیمایی خشم فلسطینیان به مناسبت روز زمین سرکوب شد/ زخمی شدن ده‌ها فلسطینی

ده‌ها شهروند فلسطینی که به مناسبت روز زمین تظاهرات کرده بودند، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.
کد خبر: ۲۳۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ - 30March 2017
راهپیمایی خشم فلسطینیان به مناسبت روز زمین سرکوب شد/زخمی شدن ده‌ها فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، شهروندان فلسطینی امروز پنجشنبه چهل و یکمین سالگرد روز زمین را با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات گرامی داشتند.

شهروندان فلسطینی  در حالی روز زمین را گرامی داشتند که رژیم صهیونیستی اقدامات شدیدی برای مصادره اراضی فلسطین انجام داده است.

این در حالی است که سازمان مرکزی آمار فلسطین اخیرا اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی بر 85 درصد از مساحت تاریخی 27 هزار کیلومتر مربعی فلسطین تسلط یافته است.

راهپیمایی شهروندان فلسطین به مناسبت روز زمین در سایه فقدان چشم انداز سیاسی در زمینه مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی به اراضی فلسطین برگزار شده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی راهپیمایی شهروندان فلسطینی در روستای مادما در جنوب شهر نابلس را سرکوب کرد و 45 تن به ضرب گلوله جنگی و مشقی نیروهای رژیم صهیونیستی، مجروح شدند.

بر اساس آمارهای سازمان مرکزی آمار فلسطین که به مناسبت روز زمین منتشر شده است، نسبت جمعیتی فلسطینیان به 48 درصد از کل ساکنان سرزمین تاریخی فلسطین رسیده است. همچنین تعداد شهرک‌های صهیونیست نشین و پایگاه‌های نظامی احداث شده در کرانه باختری تا پایان سال 2015 به 413 مورد رسیده است.
نظر شما
پربیننده ها