«دریاچه ماهی» در انتظار پروانه نمایش

تهیه‌کننده فیلم «دریاچه ماهی» گفت: با توجه به فضای فیلم و نزدیک شدن به روز آزادسازی خرمشهر تلاش می‌کنیم تا فیلم در اکران دوم نوروز به نمایش درآید.
کد خبر: ۲۳۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ - 04April 2017

«دریاچه ماهی» در انتظار پروانه نمایشبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سعید سعدی تهیه‌کننده سینما درباره آماده‌سازی فیلم «دریاچه ماهی» گفت: فیلم 10 دقیقه کوتاه شده و آماده نمایش است. برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه شده تا بتوانیم هرچه زودتر پروانه نمایش فیلم را دریافت کنیم.


وی درباره زمان مناسب برای اکران فیلم گفت: به دلیل فضای فیلم و نزدیک شدن به روز 3 خردادماه و آزادسازی خرمشهر تلاش می‌کنیم تا فیلم را در اکران دوم نوروزی قرار دهیم.

بنابراین گزارش، «دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی  از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد.

این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر خواهد بود.

نادر فلاح، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، حسن نجاریان، رهام تدریسی، حدیثه تهرانی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسداللهی، حسین باشه آهنگر، ابراهیم برزیده، علی نجاریان، کاوه احمدی، مهدی الیاسی، گلشید بحرایی، سعید بیات، علی فرهادی، با هنرمندی: علی دهکردی و با حضور افتخاری: افشین هاشمی گروه بازیگران فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» را تشکیل داده اند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها