مهدی چمران:

رژه محصولات غربی در شهر تهران/ اقتصاد مقاومتی باید عملا اجرایی شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: محصولات غربی در شهر رژه می‌روند و عده‌ای با استفاده از این محصولات می‌خواهند بزرگی خود را نشان دهند که این موضوع بد است.
کد خبر: ۲۳۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ - 04April 2017
رژه محصولات غربی در شهر تهران/ اقتصاد مقاومتی باید عملا اجرایی شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آغاز سیصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و نخستین جلسه شورا در سال ۹۶ اظهار داشت: امیدواریم سال خوبی برای آحاد مردم و شوراییان سراسر کشور باشد و سال موفقیت و پیروزی باشد همانطور که با ولادت حضرت زهرا س آغاز شد و از برکات این نام تا پایان سال استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سالی که پشت سر گذاشتیم مسائل خاصی داشتیم که نخستین آن مباحث اقتصادی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاراتی به مسائل اقتصادی داشتند.

چمران بیان داشت: سال جدید، اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامگذاری شد از اینکه شعاری بگوییم و همایش بگذاریم و بنر بزنیم به جایی نمی رسیم اقتصاد مقاومتی باید عملا اجرایی شود و برنامه ریزی ما براساس اقتصاد مقاومتی باشد تا به پیروزی برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: سال گذشته مصوبه ای داشتیم که تا وقتی تولید داخلی است شهرداری و شورا از آن تولیدات استفاده کنند.

چمران یادآور شد: شهر تهران شهری است که شاید مصارف محصولات خارجی بیش از شهرهای دیگر کشور است و باید در راستای حذف محصولات خارجی در مغازه های بزرگ جلوگیری کنیم.

وی بیان داشت: محصولات غربی در شهر رژه می روند و عده‌ای با استفاده از آن محصولات می خواهند بزرگی خود را نشان دهند که این موضوع بد است.

وی افزود: باید کیفیت تولیدات داخلی نیز افزایش یابد تا مردم به استفاده از تولیدات داخلی گرایش پیدا کنند.

چمران یاد آور شد: باید این اتفاق بی افتد که اشتغالزایی افزایش یابد و دانشجویانی بی کار هستند و دنبال کار آبرومندانه ای هستند که زندگی خود را تامین کنند.

وی گفت: واردات کالاهای خارجی که در داخل تولید می شود باید متوقف شود. شهرداری و شورا در حمایت از تولیدات داخلی باید کوشا باشند.

چمران اظهارداشت: بعضی از مسلمین در زیر ضربات کشنده آل سعود و داعشی ها هستند و دعا می کنیم امسال سال آزادی و موفقیت آنها باشد.

وی درباره ترافیکی که در منطقه ۱۲ در ایام نوروز ایجاد شده بود افزود: بازدیدی با چند نفر از اعضای شورای شهر از سنگ فرش شدن خیابان هایی که موجب ترافیک شده بود داشتیم که با توجه به مشکلات ایجاد شده  سنگ فرش شدن این خیابان ها متوقف شد.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار