اشتری در جمع کارکنان ناجا عنوان کرد؛

مبارزه با قاچاق، اولویت نیروی انتظامی در سال جدید/ نقش موثر ناجا در تحقق شعار سال

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تأکیدات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش مبارزه و مقابله با قاچاق، مبارزه با این پدیده شوم را اولویت ناجا در سال جدید اعلام کرد.
کد خبر: ۲۳۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ - 04April 2017
مبارزه با قاچاق، اولویت نیروی انتظامی در سال جدید/ نقش موثر نیروی انتظامی در تحقق شعار سال
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در اولین جلسه اخوت با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی ضمن تبریک سال 1396 و نیز ماه رجب اظهار داشت: سال 95 با همه سختی‌های خاص خودش بحمدالله به خوبی سپری شد و با حول و قوه الهی نیروی انتظامی از همه مأموریت‌های خود در این سال سربلند بیرون آمد که قابل تقدیر است.

وی به مأموریت‌های ناجا در سال گذشته نظیر اقدامات نوروزی، طرح تابستانه، ماه محرم، مراسم اربعین و ... اشاره کرد و گفت: در کنگره بزرگ اربعین بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر از سه مرز کشور به عتبات عالیات اعزام شدند؛ این عملیات بسیار بزرگ برای نظام و نیروی انتظامی یک افتخار به شمار می آید که زائران به کشور خود بازگشتند.

فرمانده ناجا به تهدیدات گروهک‌های تکفیری و سلفی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: به غیر از تهدیدات کشورهای استکباری گروهک‌های مزبور نیز ما را مورد تهدید قرار می‌دادند که خوشبختانه به یاری خداوند متعال، لطف امام زمان (عج)، هدایت داهیانه مقام معظم رهبری و همت دستگاه‌ها این تهدیدات خنثی شد؛ در این راستا نیروی انتظامی بیشترین تلاش خود را در عرصه نظم و امنیت بر عهده داشت.  

سردار اشتری با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: در سال 95 نسبت به سال‌های گذشته حوادث کمتری را در چهارشنبه آخر سال شاهد بودیم که این نتیجه آمادگی دستگاه‌های مختلف و اقدامات پیشدستانه و حضور موثر ناجا در این روز بوده است.

این مقام عالی  انتظامی کشور به حادثه «پلاسکو» اشاره کرد و گفت: این حادثه به خوبی مدیریت شد به گونه‌ای که هیچ مشکلی به وجود نیامد.

وی به دیدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه و هفته ناجا در سال گذشته اشاره کرد و گفت : این دیدارها بی نظیر و لطف ویژه معظم له به  نیروی انتظامی بوده تا با ایشان دیدار داشته باشیم.

سردار اشتری به دیدار با مقام معظم رهبری در اسفند ماه سال 95 اشاره کرد و گفت: در این دیدار معظم له ضمن ارائه  توصیه‌هایی بر افزایش مبارزه و مقابله با قاچاق و نیز همکاری دستگاه‌ها با نیروی انتظامی تأکید کردند؛ در این رابطه گزارش‌هایی در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق به ایشان ارائه کردیم که معظم له بر افزایش کنترل  مبادی ورودی کالای  قاچاق تأکید کردند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مقابله با کالای قاچاق گفت: مبارزه با این پدیده شوم در سال گذشته و امسال جزء اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی می‌باشد که در این راستا با برنامه‌ریزی و تمرکز بر مبادی اصلی ورود کالای قاچاق، اقدام خواهد شد.

فرمانده ناجا با اشاره به نام گذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با نام «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال » گفت: نیروی انتظامی می‌تواند در تحقق و عملیاتی شدن شعار سال نقش موثری داشته باشد.

سردار اشتری تصریح کرد: هر اقدامی که در راستای امنیت تولید و اشتغال باشد را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار