غیب پرور:

حیات و پیشرفت انقلاب اسلامی منوط به ایجاد روحیه مطالبه‌گری در آحاد جامعه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حیات و پیشرفت انقلاب اسلامی منوط به ایجاد روحیه مطالبه‌گری در مردم و آحاد جامعه است و اقشار بسیج باید همکار و مددکار دولت باشند.
کد خبر: ۲۳۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ - 04April 2017
حیات و پیشرفت انقلاب اسلامی منوط به ایجاد روحیه مطالبه گری در آحاد جامعه است
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با مسئولان و کارکنان سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به زندگینامه شهدای شاخص سال 1396 کشور گفت: چقدر نسبت به این بزرگواران دستان ما در پیشگاه خداوند متعال خالی است و واقعا شهدا در درگاه الهی سعادتمند شدند.

وی با تبریک سال جدید و در راستای معرفی برنامه‌های بسیج در سال 1396 ادامه داد: برنامه‌های بسیج با برنامه‌های انقلاب اسلامی گره خورده است و تداوم انقلاب اسلامی به حضور دائمی نیروهای انقلاب در صحنه‌های گوناگون مشروط است و بسیجیان از زمان جنگ تحمیلی تا کنون این را ثابت کرده‌اند.

سردار غیب پرور تاکید کرد: ما باید با انرژی مضاعف کار کنیم چرا که تهدیدات انقلاب اسلامی هر روز پیچیده تر و خطرات آن بیشتر می‌شود و بایستی متناسب آن خود را بروز نماییم.

وی با اشاره به ضرورت اعتلای بسیج گفت: ما نباید صرفا به ابلاغیات اکتفا کنیم و اگر به فهم مسئولیت خود دست پیدا کنیم و به یک اعتماد متقابل در میان اعضاء بسیج برسیم، این رمز موفقیت در جهت اعتلای بسیج و فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد بود.

سردار غیب پرور ادامه داد: لازمه اعتلای بسیج توجه به اثر بخشی برنامه‌ها است، برنامه‌ای که اثرات مثبت آن را در میان جوانان و آحاد جامعه مشاهده کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت کارآمدی برنامه‌های بسیج گفت: برای اثر بخشی در برنامه‌ها و اهداف بسیج باید هم افزایی داشته باشیم، مهم این است که خروجی کار ما دلالت بر کارآمدی ما می‌کند و باید ثابت کنیم که ما یک مجموعه کارآمد هستیم که برای جهان اسلام حرف داریم و افق دید بسیج انقلاب اسلامی است.

سردار غیب پرور با تاکید بر همکاری بین اقشار بسیج و بخش‌های مختلف دولت ادامه داد: اگر بسیج قدرت و زبان مطالبه‌گری نداشته باشد کاری از پیش نخواهیم برد و مطالبه بدون برنامه نیز بی معنا است اقشار بسیج باید همکار و مددکار دولت باشند و ما به دولت بگوییم که خاضعانه برای همکاری با دولت آماده ایم.

وی در ادامه گفت: حیات و پیشرفت انقلاب اسلامی منوط به ایجاد روحیه مطالبه‌گری در مردم و آحاد جامعه است.

وی در پایان تاکید کرد: سپاه و بسیج نباید در انتخابات هزینه هیچ جناحی شوند و باید شاخص‌ها به صورتی به مردم معرفی شود که انتخاب اصلح و درست برای همگان میسر شود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار