نقوی حسینی:

گزارش سردار «دهقان» از اقدامات وزارت دفاع در تقویت بنیه دفاعی کشور تحسین‌برانگیز بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع و معاونانش به مناسبت سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ - 04April 2017

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «سیدحسین نقوی حسینی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگویی اظهار کرد: امروز جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و وزیر دفاع و معاونانش به مناسبت سال جدی در محل ساصد برگزار شد.

وی افزود: قبل از برگزاری نشست کمیسیون مشترک، اعضای کمیسیون امنیت ملی از نمایشگاه دستاوردهای حوزه دفاعی کشور بازدید داشتند؛ دستاوردهایی که انصافا اعجازبرانگیز در تمامی حوزه ها همچون حوزه سلاح های دفاعی و انواع آن بود که کار به صورت بومی و مستقل انجام شده بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: انواع سلاح های زمین به هوا،‌ هوا به زمین،‌ زمین به دریا و انواع راکت‌ها، موشک ها و پرتاب کننده ها برای اعضای کمیسیون امنیت ملی به نمایش گذاشته شده بود که این دستاوردها بسیار جالب و مورد توجه بود و در زمان بازدید، مسئولان در هر قسمت گزارش مفصلی از دستاوردها ارائه می‌کردند.

به گفته نقوی حسینی، بعد از بازدید از نمایشگاه نیز جلسه مشترکی با وزیر دفاع و معاونانش برگزار شد که در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و ایام رجب وزیر دفاع گزارش مفصلی از آخرین تحولات و اقدامات حوزه وزارت دفاع در تقویت بنیه دفاعی کشور ارائه کرد که تحسین برانگیز بود.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز دیدگاه ها و نظرات خود را پیرامون مسئله حوزه دفاعی ارائه کردند گفت: کمیسیون امنیت ملی امسال در بودجه 96 تلاش کرد تمام پیشنهادات حوزه دفاعی در کمیسیون تلفیق تصویب شود که این اتفاق افتاد؛ از جمله اختصاص اعتبارات یک میلیارد و 300 میلیون دلاری از صندوق توسعه برای تقویت بنیه دفاعی است که گام مهمی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار