اعلام برنامه‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در سال 96

نخستین نشست کاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه‌ و بویر احمد در سال 96 برگزار و مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی این نهاد در سال جدید اعلام شد.
کد خبر: ۲۳۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ - 05April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در نخستین نشست کاری این نهاد در سال 96 ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای همکاران در سال جدید، اظهار داشت: همچنان که حلول سال نو با تحول و نوزایی طبیعت همراه است، باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم و نوآوری و خلاقیت را سرلوحه‌ فعالیت‌های خود قرار دهیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، افزود: شایسته است که تمامی آحاد جامعه در تحقق این مهم بکوشند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

سرهنگ آسمند عنوان کرد: در راستای نیل به اهداف متعالی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ضروری است که تعامل بیشتر و مؤثرتری با نهادهای فرهنگی استان برقرار کنیم تا از این منظر بتوانیم به آرمان‌های شهدا و امام شهیدان جامه‌ عمل بپوشانیم.

در ادامه این نشست، معاونت‌های مختلف، گزارش عملکرد خود در سال 95 را ارائه داده و برنامه‌های خود را برای سال جدید تشریح کردند.

به گزارش دفاع پرس، چاپ 30 عنوان کتاب؛ برگزاری جشنواره‌های ادبی و فرهنگی؛ تشکیل دوره‌های آموزشی شعر و خاطره در حوزه معاونت ادبیات؛ مصاحبه با فرماندهان شاخص سال‌های حماسه؛ معرفی یک کتاب و 2 شهید به صورت هفتگی در خبرگزاری دفاع مقدس؛ افتتاح دفتر نمایندگی دفاع پرس در حوزه خبرگزاری؛ چاپ 10 عنوان نمایشنامه و فیلم­نامه در قالب کتاب و تولید فیلم سربازخانه خانم‌ها؛ برگزاری نمایشگاه‌های نقاشی و خوشنویسی در حوزه معاونت هنری؛ گردآوری و نمایه‌نویسی اسناد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس؛ توسعه کتابخانه و تدوین دانشنامه استانی در حوزه پژوهش از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

ساماندهی یادمان شهدای گمنام استان و پیگیری فرآیند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در حوزه مهندسی؛ تشکیل شورای راهبردی پیشکسوتان و تشکیل بانک اطلاعات سرمایه‌های معنوی دوران حماسه در حوزه پیشکسوتان جهاد و مقاومت؛ اجرای برنامه‌های مناسبتی دفاع مقدس و تجهیز بیلبوردهای تبلیغاتی و مشارکت در دیگر برنامه‌های فرهنگی استان در حوزه روابط عمومی از دیگر مصوبات نخستین نشست کاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه‌وبویراحمد در سال جدید بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار