فرمانده سپاه سروستان:

خبر شهادت «حاج آزاد خشنود» باعث تأسف مردم سروستان شد

سرگرد پاسدار محمد علی اکبری گفت: خبر شهادت جانسوز رزمده شجاع و مبارز خستگی ناپذیر حاج «آزاد خشنود» در سوریه که مورد حمله ناجوانمردانه تکفیری‌ها قرار گرفت، باعث تأسف و تألم شدید مردم بصیر و ولایتمدار سروستان و کوهنجان شد و اما واقعیت آن است که امروز این شهید بزرگوار به همراه سایر همرزمان شهیدش «عند ربهم یرزقون» هستند.
کد خبر: ۲۳۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ - 05April 2017
خبر شهادت «حاج آزاد خشنود» باعث تأسف مردم سروستان شدبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سرگرد پاسدار محمد علی اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه «سروستان» ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید مدافع حرم حاج «آزاد خشنود» به محضر حضرت حجت(عج) و مقام معظم رهبری و عموم مردم ولایتمدار سروستان و کوهنجان گفت: شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) مایه آبرو، امنیت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی و رهبری عظیم الشأن انقلاب هستند.

سرگرد اکبری، سیدالشهدا (ع) را الگوی واقعی شهدای مدافع حرم دانست و افزود: شهدای مدافع حرم با تأسی از سید و سالار شهیدان به دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) برخاستند و شهادت را آرمانی دست یافتنی در این حرکت و جوشش خود دیدند.

فرمانده سپاه سروستان در ادامه با اشاره به شهادت جانسوز رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس و شهید والامقام مدافع حرم حاج آزاد خشنود تصریح کرد: خبر شهادت جانسوز این رزمده شجاع و مبارز خستگی ناپذیر در سوریه که مورد حمله ناجوانمردانه تکفیری‌ها قرار گرفت، باعث تأسف و تألم شدید مردم بصیر و ولایتمدار سروستان و کوهنجان شد و اما واقعیت آن است که  امروز  این شهید بزرگوار به همراه سایر همرزمان شهیدش «عند ربهم یرزقون» هستند. 

محمد علی اکبری گفت: شهدای مدافع حرم با تأسی از سید و سالار شهیدان به دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) برخاستند و شهادت را آرمانی دست یافتنی در این حرکت و جوشش خود دیدند. 

سردار شهید مدافع حرم حاج آزاد خشنود در حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به دست تروریست های تکفیری به فیض عظمای شهادت رسید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها