سرهنگ هاشمی مطرح کرد؛

گسترش چتر امنيتی پليس در سراسر کشور/ بهره‌مندی از ظرفیت نگهبان محله در ایام نوروز

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت نگهبانان محله در تامین امنیت ایام نوروز گفت: برقراری نظم، امنيت، ارتقای احساس آرامش و آسايش فردی و اجتماعی در کشور افتخاری برای نيروی انتظامی و پليس پيشگيری ناجا است.
کد خبر: ۲۳۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ - 05April 2017
گسترش چتر امنيتی پليس در سراسر کشور/ بهره مندی از ظرفیت نگهبان محله در تامین امنیت
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «علی هاشمی» معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا در جلسه قرارگاه نوروزي ابوذر پليس پيشگيری ناجا اظهار کرد: خدمت به مردم افتخار بزرگی برای پليس است و برقراری نظم، امنيت و ارتقای احساس آرامش و آسايش فردی و اجتماعی در کشور حاصل تلاش خادمان ملت فهيم و شريف ايران اسلامی در نيروی انتظامی است.

معاون اجرايی پليس پيشگيری ناجا افزود: امروز اگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به توانمندی‌های خيره کننده نظام جمهوری اسلامی معترف هستند، نتيجه جانفشانی‌های ملت بزرگ ايران در طول هشت سال دفاع مقدس و هم چنين پاسداری از دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به اينکه چتر امنيت پليس در سراسر کشور گسترده شده است، افزود: کارکنان پليس پيشگيری با حضور مقتدر و هوشيارانه، شبانه روز در تلاش هستند که مردم در سطح بالايی از احساس امنيت و آرامش زندگی کنند.

سرهنگ علي هاشمی در ادامه با بيان اينکه پليس پيشگيری ناجا با بهره گرفتن از ظرفيت نگهبانان محله، پليس‌های افتخاری نسبت به تقويت  گشت‌های پياده، موتوری و خودرويی، ايستگاه های پليس (کانکس وچادر)، ايستگاه های بازرسی ثابت و موقت در سراسر کشور اقدام کرده است، بر عزم پليس در بهره‌گيری از همه ظرفيت‌های ممکن تاکيد کرد.

معاون اجرايي پليس پيشگيری ناجا با اشاره به حجم بالای مسافرت‌ها در طول ايام نوروز گفت: روزانه حدود 90 هزار نفر از طريق حمل و نقل ريلی، دويست هزار نفر از طريق هواپيما و بيش از اين تعداد نيز توسط وسائط حمل و نقل پايانه‌های جاده‌ای  در سطح کشور جابه جا شدند  و پليس‌های تخصصي زيرمجموعه پليس پيشگيری ناجا در اين سه حوزه وظيفه تامين امنيت مسافران  را از مبداء تا مقصد بر عهده داشتند.

وی با اشاره به اينکه در طول تعطيلات نوروزی روزانه  حدود 2 ميليون نفراز مراکز گردشگری و اماکن تاريخی بازديد کردند، گفت: در ایام نوروز، يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری افزون بر حراست از اموال موزه‌ها و اماکن تاريخی، برقراری نظم و امنيت مراجعان نوروزی به اين مکان را نيز به خوبی بر عهده گرفتند.

اين مقام انتظامی در پايان با اشاره به عملکرد پليس پيشگيری ناجا از ابتداي طرح نوروزی افزود: همکاران پليس پيشگيری ناجا از آغاز اجرای اين طرح تاکنون موفق به کاهش 19 درصدی کل جرایم شده‌اند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار