دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج دانشجویی فارس خواستار شد؛

همکاری نخبگان و دانشگاهیان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و منوبات رهبری

سحاده افروزه گفت: همکاری همه جانبه و تخصصی با اساتید، مدیران، نخبگان، دانشگاهیان و تمامی دلسوزان استان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی منوبات رهبری است.
کد خبر: ۲۳۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ - 05April 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز،  به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان فارس، سجاد افروزه اظهار داشت:  قرارگاه  اقتصادمقاومتی بسیج دانشجویی فارس قصد دارد در راستای منویات مقام معظم رهبری و مطالبات به حق ایشان در جهت حمایت از تولید و کار ملی قدم بردارد.

وی گفت: ما در این راه با کمک جامعه دانشگاهی و نخبگانی فارس و با هدف حمایت و تقویت اقتصاد استان فارس قدم برداشته و  در این راه، تکیه بر توان دانشجویی و کار علمی و تخصصی است. 

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهید احمدی روشن ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: در حال حاضر از اولویت‌های اصلی اقتصاد استان، بحث آب و محیط زیست، مشکلات سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش واحدهای اقتصادی و عدم استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان است که باید در کوتاه مدت فکری برای این موضوع بشود.

وی بیان کرد: این قرارگاه در نظر دارد در تبیین، معناشناسی و در نهایت تبدیل اقتصادی مقاومتی به عنوان خواسته و عمل مردم فارس بپردازد که راه پیشرفت اقتصاد و رشد سطح رفاه استان و کشور از مسیر حمایت همه جانبه مردم و مسئولان از تولیدات استانی و ملی می‌گذرد. 

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهید احمدی روشن ناحیه بسیج دانشجویی فارس عنوان کرد: راهبرد ما در قرارگاه شهید احمدی روشن، همکاری همه جانبه و تخصصی با اساتید، مدیران، نخبگان، دانشگاهیان و تمامی دلسوزان استان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است. 

افروزه تصریح کرد: با پایش مداوم وضع اقتصاد استان و تلاش برای رفع موانع فعلی، چشم‌انداز قرارگاه اقتصاد مقاومتی، فرهنگ‌سازی و پیاده‌سازی تفکر حمایت از کار و تولید ملی در ذهن همه آحاد جامعه است که این امر جز با کمک رسانه‌های دغدغه‌مند برای رساندن  و تثبیت مفهوم اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها